Wednesday, December 21, 2011

VIDEO PANAS: BILLBOARD IKLAN PM DISABOTAJ!!!




Setelah GR melihat video di atas, perbuatan yang dilakukan oleh sekumpulan manusia yang kita pun tidak pasti orang muda atau tua memang satu perbuatan yang kurang ajar. Perbuatan yang tidak menghormati pemimpin negara iaitu Perdana Menteri Malaysia.

Pada pendapat pembaca, adakah perbuatan mereka itu benar-benar seikhlas hati kerana bencikan pemimpin negara kita?? Tentu sekali TIDAK. Jangan sekali-kali ada setengah pihak yang mengatakan perbuatan itu seikhlas hati setulus jiwa..Bullshitttt..!!!

GR ingin menyatakan di sini kepada yang menerima BAYARAN untuk membuat kerja BODOH di atas hentikanlah..Duit yang korang terima boleh menanggung makan minum korang selama sebulan?? setahun?? seumur hidup?? Kenapa tidak sabotaj billboard pemimpin Pakatan Rakyat?? Ada dikalangan mereka juga pemimpin negeri...Sila jawab!!!

Pada pandangan GR perbuatan di atas memang didalangi oleh Pakatan Rakyat...Hanya mereka yang BODOH dan BANGGANG saja yang terpengaruh dengan tipu daya mereka. Taburlah duit lagi sebanyak gunung pun...rakyat Malaysia semua pandai dan boleh menilai mana yang baik dan buruk.

GR juga ingin menyeru kepada semua rakyat Malaysia tentang habis-habisan kepada puak-puak yang ingin menjahanamkan negara dan merosakkan fikiran anak muda kita. Ini soal pemimpin negara dimalukan, ini soal bangsa kita diperkotak katikkan, ini soal agama kita dicabar dan diperlekehkan dan ini soal kedaulatan negara kita yang cuba dihina. Bangkitlah..!!!

1 comment:

Anonymous said...

terang2 itu video 2009. kenapa isu ini perlu dibangkitkan lagi? cari lah isu baru

Artikel pelbagai