Sunday, December 18, 2011

BONGKAR & EKSKLUSIF: SIAPA SEBENAR ADAM ADLI??


Pembaca lihatlah gambar di atas, bulatan merah yang GR buat itulah Adam Adli. Pelajar biadap yang dikatakan 'LEADER' dalam himpunan jalanan yang diadakan semalam. Beliau jugalah yang bertanggungjawab menurunkan bendera PM di PWTC dan menggantikan dengan bendera SMM.

SIAPAKAH ADAM ADLI??

Nama penuh beliau ialah Adam Adli B. Abd Halim. Pelajar tahun 2 dari Universiti Pendidikan Sultan Idris. Merupakan anak didik Pak Hj Anwar Ibrahim yang telah berjaya dibasuh otaknya dengan fitnah dan perasaan benci pada Kerajaan.

FB dia dah diactivated facebook dia. http://www.facebook.com/adam.adli

Merupakan seorang antara penggerak pro-M UPSI dan lebih dikenali sebagai Legasi Mahasiswa Progresif LMP... http://www.facebook.com/lmp.upsi?ref=ts


Gambar di atas ialah #Twitter Adam Adli.



Untuk pengetahuan pembaca sekalian, Adam Adli-lah pelajar yang berkelakuan BANGSAT dan KURANG AJAR menurunkan bendera Perdana Menteri dan menaikkan bendera SMM. Dalam blog-blog Pro-Pembangkang mereka katakan tidak ada pelajar yang menurunkan bendera PM, BUKTI-nya pembaca lihatlah gambar GR uploadkan di bawah. Dasar kaki pembohong dan pembelit itulah Pakatan Rakyat.



Pembaca tontonlah video Adam Adli di bawah yang merepek merapu ntah apa-apa ntah:




Sumber: BadutRakyat dan GAP

1 comment:

Anonymous said...

cakap pun pelat...kehkehkeh.

Artikel pelbagai