Wednesday, December 14, 2011

PENERANGAN BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA - BDR TUN RAZAK


Pada hari Isnin yang lepa telah berlansungnya Majlis Penerangan dan Pemberian Borang Bantuan Rakyat 1Malaysia kepada penduduk Bandar Tun Razak. Majlis diadakan disekitar Taman Mewah.


Majlis penerangan BR1M telah disampaikan oleh Ketua Pemuda UMNO Bahagian Bdr Tun Razak merangkap Ketua Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan, Saudara Rizalman Dato' Mokhtar dan juga Saudara Ketua Pemuda UMNO Taman Mewah, Hisham Hamidi.

Sambutan yang diberikan sungguh menggalakkan daripada pelbagai lapisan masyarakat terutama daripada golongan usia emas yg merupakan pesara. Rata-rata yang hadir sangat berpuas hati dengan info penerangan yang diberikan. Segala tanggapan dan kekurangan maklumat dapat dijawab dlm majlis seumpama ini.



Walaupun bantuan yang diberikan berjumlah RM500 nampak sedikit tetapi rakyat tetap bersyukur dengan keprihatinan Kerajaan BN terhadap beban yg ditanggung oleh rakyat. Majlis yang sama juga diadakan semalam di Flat Sri Sabah (gambar di bawah).


TAHNIAH kepada Pemuda UMNO Bahagian Bandar Tun Razak dengan kejayaan menjayakan program ini. Semoga ia membuka mata dan minda masyarakat dengan keinginan BN dalam menjaga kebajikan rakyat.

p/s: Borang BR1M diberikan secara PERCUMA!!!

No comments:

Artikel pelbagai