Wednesday, December 14, 2011

PANAS: SUKA SAMA SUKA?? I FREE TODAY..JOM!!!


Peguam Utama Datuk Seri Anwar Ibrahim, Karpal Singh merumuskan kejadian seks luar tabie di antara anak guamnya (Anwar Ibrahim) dengan Mohd Saiful Bukhari Azlan pada 26 Jun 2008, antara jam 3.01 – 4.30 petang di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara berlaku atas dasar Suka Sama Suka.


Kenyataan di atas adalah hujah yang keluar dari Peguam Utama Datuk Seri Anwar Ibrahim yang didakwa meliwat Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Karpal Singh peguam utama Datuk Seri Anwar Ibrahim telah mengesahkan bahawa kejadian Liwat memang berlaku namun ianya adalah atas dasar Suka Sama Suka yang bermakna Anwar Ibrahim dan Saiful Bukhari melakukan hubungan liwat secara bersetuju antara satu sama lain.


Pada pendapat GR mungkin semua rakyat Malaysia dan penyokong tegar PKR ingin tahu kejadian Liwat ini benar-benar berlaku atau pun tidak?? Mereka tidak ingin tahu kejadian ini berlaku atas dasar suka sama suka atau pun tidak rela. Dan hari ini persoalan yang bermain difikiran kita telah terjawab...kejadian Liwat ini benar-benar berlaku.

Bagi yang masih tak percaya dan taksub kepada Anwar Ibrahim ini mesti dah 'standby' beribu soalan tambahan yang seboleh-bolehnya mempertahankan pemimpin mereka ini walaupun kebenaranya sudah terbukti.

p/s: Sudah Terang Lagi Bersuluh...

No comments:

Artikel pelbagai