Wednesday, December 14, 2011

PANAS: NORISH KARMAN LAHIR ANAK LUAR NIKAH? INI JAWAPAN SEBENAR NORISH!!


Pembaca sekalian masih ingat tentang artikel yang GR tulis dalam minggu lepas berkenaan Norish Karman. Artikel itu baca DI SINI.. Berkenaan khabar angin yang dibangkitkan oleh sesetengah pihak yang Norish hilang tanpa khabar berita, ini jawapan tuan punya badan itu sendiri:

“Saya tidak mengambil tahu tentang gosip-gosip di akhbar mengenai hal itu kerana sangat sibuk dengan kerjaya dan anak-anak.

“Tetapi saya ada mendengar cerita-cerita kelakar ni. Pada saya, banyak perkara lain yang saya boleh fikirkan. Biarlah mereka (media) nak cakap apa, saya tidak kisah.

“Yang penting, siapa nak jumpa saya, boleh…tapi kita borak pasal kerja sahaja,”

Norish Karman yang lama menghilangkan diri sebenarnya sibuk menjadi juri Pilih Kasih musim ke-3 di Penang dan buat album pertamanya. Ada setengah pihak mengatakan beliau senyap sunyi dalam dunia artis kerana hamil luar nikah. Dan akhirnya muncul dengan menafikan khabar angin itu. Norish berkata dia enggan mengambil tahu berita sensasi itu sebaliknya lebih menyibukkan dirinya dengan kerja dan anak-anaknya.

So...pembaca sekalian dah tahu jawapan sebenar dari Norish sendirikan..Jangan ada gossip pedas-pedas lagi yer...He he he

No comments:

Artikel pelbagai