Friday, December 16, 2011

PANAS: DAP GALAKKAN PESTA TETEK?? OSTAD PAS NGANGA!!

Semenjak DAP memerintah Pulau Pinang, aktiviti maksiat makin bermaharajalela. Acara 'mean-machine' iaitu pameran kereta-kereta ini biasa dijalankan secara terkawal dan hanya mempamerkan kepada pengunjung acara automatif. Tapi lain pulak acaranya..acara tunjuk TETEK yang lebih dari pameran automatif. Pembaca lihatlah gambar di bawah:



Dah bermacam-macam 'Miss' dipertandingkan sejak P.Pinang di bawah pentadbiran Lim Guan Eng. Ostad PAS melopong sajalah...angguk-angguk geleng-geleng tapi air meliur meleleh...Agak-agakla kan mesti ramai Ostad PAS kat event nie kan... He he he

Event auto show ini bertempat di Juru dan dianjurkan oleh AutoCity sebuah syarikat swasta dengan kerjasama Kerajaan Negeri P.Pinang. Walaupun event tersebut sudah berlalu pada bulan Oktober yang lepas, GR ingin mengingatkan kembali kepada pembaca sekalian wajarkah event seperti ini diadakan di negara kita??

Bukankah event autoshow dibuat untuk memperkenalkan kepada pengunjung teknologi-teknologi dan keluaran terbaru dari syarikat-syarikat automotif. Sedikit sebanyak menambahkan ilmu pengetahuan kepada pengunjung yang datang dan mungkin ada pengunjung yang datang ingin membeli kenderaan keluaran baru yang dipamerkan dalam event autoshow. Lihatlah lagi gambar di bawah:





p/s: Ostad PAS suka event macam nie sebab depa 'Tegang' jer bila mai sini...

1 comment:

hang tuah said...

PAS dah lame berpuasa,sesekali teringin jugak nak tengok....hahahaha.

Artikel pelbagai