Sunday, December 11, 2011

PANAS: JULIA PEREZ DAN WULAN CEMOLOT..??


Gempar dunia glamour apabila foto artis Indonesia Julia Perez dan Wulan 'bercium mulut' tersebar di Internet..Yang menariknya apabila ditanya, Wulan telah menafi perbuatan tersebut. Alasan yang diberikan "Jelas-jelas itu bukan aku..aku tidak pernah punya rambut begitu"..dan Julia Perez pula tidak memberi sebarang komen sehingga hari ini...

Walaupun ramai yang mengatakan itu Wulan dan Julia Perez dalam gambar tersebut, tetapi tuan punya badan tetap menafikan perkara tersebut dengan memberi pelbagai alasan.....

Ini mengingatkan GR kembali kisah 'Video Seks Pak Anwar bersama China Doll'...Walaupun pakar telah mengesahkan 99.9% pelakon dalam video seks tersebut mirip Anwar Ibrahim, tetapi Pak Anwar tetap menafikan perkara itu dengan memberi 1001 alasan... Hmmm, entahlah...!!!



Dulu orang kata kalau tunjuk gambar bukan bukti sebenar, super impose lah, ape-apelah..macam2 lagi lah... Sekarang bukti video dah keluar pun tak nak mengaku lagi ka...Kalau video disuper impose jugak ker Pak Anwar?? Pembaca yang budiman nilaikan sendiri...!!!


p/s: Sila baca Berita Minggu m/s 34, Amerika Dalang pemusnah dunia -- Dana USD100M untuk jatuhkan Kerajaan melalui NED dan IRI. Difahamkan Pak Anwar termasuk dalam golongan yang menerima dana tersebut.

No comments:

Artikel pelbagai