Monday, December 5, 2011

PANAS: YB DAP CAKAP PUTAR ALAM!!!

Sejak beberapa minggu lepas, hangat diperkatakan mengenai kenyataan Ahli Parlimen Taiping dari DAP yang menghina MB Perak YB Datuk Seri Zambry Abd Kadir. Lebih sedih lagi, kenyataan tersebut dikeluarkan dalam satu majlis yang dianjurkan oleh PAS.

Bila Nga Kor Ming hina MB, bukan main lagi pak lebai PAS gelak sakan dan bertepuk tangan..tapi depa tak sedaq ka yang dipanggil "Haram Jadah" itu adalah saudara seIslam kita sendiri. Itulah dia puak PAS disebabkan 'gila' kuasa politik sanggup buat apa saja.. Duk lah bwh ketiak DAP tue!!!


Pembaca lihatlah screen shot FB YB Nga Kor Ming (nama cibainya David) memutarbelitkan kenyataan penghinaan yang beliau buat ke atas MB Perak. Dah buat salah tu mengaku jelah..Apa susah!!!
Link
Pembaca boleh lihat sekali lagi perkataan 'Haram Jadah' yang keluar dari mulut YB bangsat nie >> di sini

Persoalannya Adakah kenyataan akhbar Ahli Parlimen DAP ini betul-betul ikhlas atau pun hanya "a damage control exercise"?? Mengapa tidak ada seorang pun Ostad dari PAS yang membetulkan kenyataan Ahli Parlimen DAP ini walhal mereka ada dalam ceramah tersebut?? Mengapa tiada ada seorang pun pemimpin PAS yang menegur Ahli Parlimen DAP ini?

Inilah buktinya PAS hanyalah 'budak suruhan' DAP saja...

p/s: DAP Rasis...

1 comment:

Anonymous said...

DAP da semakin melampau

Artikel pelbagai