Sunday, December 4, 2011

PANAS: JUE AZIZ SOKONG UMNO..??

Semalam selesai sudah Perhimpunan Agung UMNO 2011, suka duka dan gelak tawa riang dijadikan seribu satu kenangan buat semua perwakilan yang bersidang. Apa yang penting, semboyan perang telah dibunyikan, jentera siap siaga untuk berperang, ikrar 'Aku Janji' telah dilafazkan... Hanya tinggal tunggu arahan 'Panglima Perang' saja...Bila?? GR pun tak tahu...



Kalau sebelum ini kita dikejutkan oleh sokongan pelakon terkenal Lisa Surihani yang mengakui tertarik dengan program yang dilakukan oleh Puteri Umno untuk membela nasib generasi muda wanita dan hari ini UMNO terus diterima oleh rakan-rakan artis yang lain.

Dan kali ini Jue Aziz seorang pelakon muda yang cantik dan berbakat besar mengakui menyokong UMNO kerana terpikat dengan cara parti ini membela nasib rakyat. Beliau juga mendoakan agar UMNO terus mentadbir negara dengan baik serta menguruskan ekonomi dengan baik dan golongan artis seperti beliau akan terus mendapat rahmat rezeki dari kemajuan ekonomi negara.

Bila GR tanya Jue semalam adakah beliau menyokong UMNO, ini jawapan ringkas dari beliau :

“Saya tidak nafikan bahawa saya menyokong pemerintahan yang ada (UMNO) dan saya tidak nafikan mungkin suatu hari nanti saya akan berkecimpung dalam bidang politik."

Terima kasih Jue sebab berikan pengakuan ikhlas ini... ;)

Pesan Jue semalam: Jangan lupa datang tengok Teater Semerah Padi lakonan beliau bermula dari 22 - 31 Disember 2011, waktunya 3.00 ptg / 8.30 mlm di Istana Budaya.

p/s: Kpd semua supportlah hasil karya bangsa Melayu, kalau bukan kita yg support siapa lagi...

No comments:

Artikel pelbagai