Sunday, January 27, 2013

TERKINI: Nik Aziz Jadi Plural, Sambut Thaipusam Di Penang!!


Apa punya mengong la PAS ni, OLAMAK yang disanjung mereka perangai macam ni. Orang sambut Maulidur Rasul dia kata meniru budaya Kristian.

Sambut happy birthday potong kek ni jugak yang Nik Aziz melonjak keriangan. Budaya ni boleh pulak ye wahai Nik Aziz??

Ketika ini Nik Aziz berada di Penang dan kebetulan duduk sama hotel dengan GR. Rakyat Kelantan merana hidup melarat, Menteri Besarnya boleh pula sambut Thaipusam di Penang bersama Karpal Singh. Perjuangan Islam PAS hanya dimulut saja.

Malam ni juga Nik Aziz bagi ceramah di surau berhampiran dengan hotel yang didudukinya di Bkt Jambul. GR dengar ceramah beliau macam biasa yang keluar 'Fatwa Politik' dan maki hamun fitnah Kerajaan dan pemimpin BN. Dalam rumah Allah S.W.T pun nak cerita politik tak ada rase hormat langsung. Bosan dengar, kacau mood orang nak bercuti jer!!

Maklumat dari sumber dalaman DAP Penang bagitau ceramah malam ni bukan pihak AJK surau tersebut yang menjemput Nik Aziz tetapi yang jemput ADUN Sri Delima.

Kalau korang nak tau, ADUN inilah yang merosakkan Kg Buah Pala dan kebetulan Kg Buah Pala berada di kawasannya. YB Rayer PERNAH MENGGELARKAN orang Melayu P.Pinang sebagai penyokong MONYET semasa demo bantahan terhadap Guan Eng kerana memanjat pagar.


GR kata: Pemimpin bersuka ria, puak PAS diperbodohkan...


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Artikel pelbagai