Tuesday, January 29, 2013

HOT: @MahfuzOmar KAKI DANOK? SEDAP MULUT KATA @NajibRazak PONDAN SIAM!


Ini lagi sorang pemimpin PAS yang tidak menunjukkan langsung ciri-ciri seorang pemimpin Islam. Berpaksi kan PAS yang katanya memperjuangakan Islam tapi mulut macam longkang. Kita semua faham apa saja yang dibuat oleh Kerajaan BN semuanya tidak betul dan dipolitikkan. Dalam perihal makan minum pun ada saja salahnya. Senang kata Pakatan buat baik belaka lah yer??

Apa masalah Mahfuz Omar ni? Pemimpin PAS lebih suka memekik terlolong sana sini dari berkhidmat untuk rakyat. Dalam artikel di HarakahDaily, Mahfuz menyatakan PM Najib Pondan Siam!! Ianya disebabkan PM Najib tak layan fitnah yang dilemparkan oleh Pakatan Pembangkang.

Kita fikir yang logik, jika perkara tersebut tak betul buat apa dilayan. Betul tak? Banyak lagi perkara yang lebih baik untuk rakyat Malaysia dan pembangunan negara yang perlu difikirkan oleh PM Najib. Itulah tugas Perdana Menteri mentadbir negara ke arah yang lebih baik.

Bukan macam Pakatan Pembangkang, dah memerintah 4 negeri pun sibuk nak ceramah sana sini. Rakyat mahukan kehidupan yang baik dan bantuan kepada yang memerlukan. Bukannya dengan makan ceramah pakatan perut boleh kenyang, kehidupan di rumah selesa.


Untuk makluman pembaca budiman, tindakan Menteri Pertahanan memberi surat saman terhadap Rafizi adalah wajar kerana fitnah yang dilemparkan terhadap beliau terlalu melampau. Rafizi bukan saja memfitnah pasal LTAT malah sengaja menjatuhkan maruah Angkatan Tentera Malaysia.

Kenapa Mahfuz Omar tak nak tolong jawab pasal account Facebook Rafizi Ramli yang katanya DIGODAM? Jika benar ianya digodam kenapa Rafizi Ramli tidak membuat laporan Polis. Polis buat kerja sehingga tertangkapnya pesalah tersebut. Barulah rakyat tahu siapa betul dan siapa salah. Betul tak??

Wahai Mahfuz Omar, janganlah sibuk nak jadi hero pertikaikan dan perlekehkan apa yang pemimpin Kerajaan dan Kerajaan BN lakukan. Dengar dan lihat sendiri keluhan demi keluhan rakyat Kedah tu. Dah la rakyat Pokok Sena hang biaq lantaq pi ja....rakyat Kedah duk kawasan lain pun kenalah duk tengok sama no.

Korang tengok video rakyat Baling yang ditipu YB PAS Kedah :





GR kata: Kesian tengok pakcik ni...

No comments:

Artikel pelbagai