Sunday, January 27, 2013

AL FATIHAH BUAT NIK AZIZ..!!


Mesti ramai pencacai PAS dan Pakatan Pembangkang dengan tajuk di atas. Bukannya apa puak PAS ni kan ramai yang 'CELIK PANDAI' dalam bab agama kan, so tak perlulah marah dengan tajuk artikel GR kali ini. Hi hi hi...

Memberi ucapan sedekah Al Fatihah bukannnya hanya untuk orang yang meninggal dunia atau nazak. Tapi untuk kesejahteraan pun kita patut lakukan. Doa supaya kepada sesama Islam adalah amat digalakkan dalam Islam dengan niat mereka mendapat berkat dan kembali ke jalan yang benar.

Dalam artikel kali ini GR melihat Nik Aziz semakin meroyan...pelbagai wayang kulit yang beliau lakukan demi menjaga kepentingan peribadinya apatah lagi mempertahankan jawatannya sebagai Menteri Besar Kelantan.

Baru sekarang nak rasa kesal ker setelah memerintah Kelantan selama lebih 20 tahun?


Persoalannya sekarang, berapa buah masjid yang dibina oleh PAS selama memerintah Kelantan? Kenapa tiada peruntukan untuk masjid surau di Kelantan? Bukankah setiap masjid surau itu adalah di bawah pengelolaan kerajaan negeri. Takkan lah Kerajaan negeri tak ada duit langsungkan? Mana pergi punca pendapatan negeri...hilang ke mana? Hasil balak dan sebagainya MASUK DALAM POKET pemimpin PAS ker?

Nik Aziz janganlah MENIPU rakyat lagi. Ingat usia tu, fikir-fikirkanlah yer. Jagalah imej Islam itu dari semua aspek bukan hanya untuk menunjuk-menunjuk saja....


GR kata: Malam ni rakyat Bkt Jambul kena kencing lagi lah dengan Nik Aziz. Fatwa politik macam-macam keluar...

No comments:

Artikel pelbagai