Thursday, December 27, 2012

PART 3: RAFIZI BAKAL DILUCUTKAN ANWAR KERANA TINDAKAN BODOHNYA YANG MAKAN DIRI SENDIRI!!


GR ingin mohon maaf sebab agak lama sikit untuk menceritakan perkara sebenar apa sebenarnya yang Pengarah Strategi PKR nie dah buat pada rakyat Malaysia khususnya. Walaupun kes tersebut telah pun disabitkan ke mahkamah tapi tidak semestinya individu yang dikaitkan dalam isu NFC ini terlibat sama walhal beliau sebagai Menteri dan Ahli Parlimen ketika itu.

Sebelum ini pun ramai rakan blogger yang memainkan isu ini untuk menerangkan perkara yang sebenar dan tidak muda terpengaruh dengan fitnah dan penipuan yang dibuat oleh Rafizi Ramli selama ini. Minggu lepas GR ada mengeluarkan pendedahan eksklusif oleh blogger KL Chronicle keadaannya sebenarnya status isu NFC ini. Tapi Rafizi Ramli ini meroyan lebih menuduh GR memfitnah beliau dengan mengatakan dia ada hubungan GAY. Lawak la lu ni bro...nak kata tak ada otak dulu kerja sampai Petronas, gaji pun besorkan. Hi hi hi

Pendedahan yang dibuat adalah untuk rakyat menilai sendiri fakta serta bukti mana yang benar dan salah. Rakyat sendir yang berhak untuk menilainya bukan dengan terus mempercayai apa yang dikeluarkan oleh Rafizi ini betul belaka. Seperti dalam isu NFC ini, Laporan Audit Negara juga mengatakan tiada sebarang penyelewengan pun untuk dikaitkan dalam isu ini.


i. Perkara yang menjadi fokus utama pengauditan prestasi yang dijalankan oleh JAN ialah pencapaian projek Pusat Fidlot Nasional (PFN) sejak penubuhannya pada tahun 2006 dan bukannya National Feedlot Corporation Sdn. Bhd. (NFCorp) sebagai sebuah syarikat.

ii. NFCorp adalah syarikat yang berdaftar di bawah Suruhanjaya Syarikat Malaysia di mana Kementerian Kewangan Diperbadankan memegang satu golden share bernilai RM1. Manakala modal berbayar berjumlah RM1.11 juta telah disumbangkan oleh Agroscience Industries Sdn. Bhd.


iii. Jika dibaca keseluruhan LKAN 2010 itu, tidak ada pun disebut perkataan-perkataan seperti kucar-kacir, ‘in a mess’ atau pun penyelewengan. Perkataan ini digunakan oleh pihak-pihak lain di luar kawalan Jabatan Audit Negara. Perkara ini telah saya jelaskan dalam kenyataan akhbar saya pada 25 Januari 2012.



Lihat di atas, sedikit Laporan Audit Negara yang disahkan sendiri oleh Tan Sri Ambrin Buang mengenai isu NFC ini. GR yakin sebelum ini pun Rafizi meroyan, katanya pihak NFC tak telus kerana memberikan maklumat pada blogger BN ini untuk diberitahu perkara yang sebenar. Dia lupa ker, dokumen yang beliau dapat selama ini bukan dari orang dalam NFC jugak ker...tapi telah diputarbelitkan untuk rakyat percaya ada penyelewengan dan isu ini.

Begitu juga dengan kes penipuan yang Rafizi buat mengenai majlis pertunangan anak perempuan YAB Perdana Menteri. Salinan sebutharga majlis tersebut, mana dia dapat kalau dia tak BAYAR macai-macai dalam Shangrila Hotel tu untuk dibawa keluar. Akhirnya kes tersebut kantoi Rafizi menipu kerana memfitnah YAB Perdana Menteri. Inilah perangai puak Pakatan yang akal mereka letaknya di punggung.

Apa pun baca pendedahan terperinci mengenai KEBENARAN isu NFC ini dengan KLIK SINI


GR kata: Macam ni nak jadi Ahli Parlimen, semuanya kantoi jerk! Tunggu pendedahan apa Rafizi buat di Taiwan beberapa bulan lepas....


No comments:

Artikel pelbagai