Friday, December 21, 2012

PANAS: ANGKARA RAFIZI RAMLI, BLOGGER PRO-BN HILANG ENTAH KE MANA!!


Pertama sekali GR ingin mengucapkan selamat pulang ke Malaysia pada Rafizi Ramli. Lama betul menghilang yer...dengar khabar pergi oversea yer menuntut ilmu. Ilmu apa tu yer??

Apa sebenarnya terjadi pada Rafizi Ramli nie selepas isu NFC? Pada pandangan puak Pakatan mereka telah berjaya membongkar perkara sebenar berkenaan isu NFC ini. Betul ker? Dari sumber dalaman lain pula ceritanya. Cerita ini diceritakan sendiri pada GR oleh orang kuat PKR sendiri. Pening juga bila mengkaji kebenaran yang sebenar mengenai isu ini.

Terbaru pula, Rafizi Ramli dikatakan mempunyai hubungan yang agak intim dengan seorang blogger ini. Sudah kita semua ketahui perwatakan lembut Rafizi Ramli ini tidak hairan jika dikaitkan dengan lelaki. Sama seperti ketua mereka la kan...laki perempuan semuanya sapu. Isk isk isk....

Dari maklumat dalaman, GR difahamkan blogger tersebut berasa hati dengan Rafizi. Perasaan cemburu yang membuak-buak membolehkan sesiapa yang berada disamping mereka terfikir apakah sebenarnya yang berlaku. Ini adalah disebabkan satu perkara rahsia yang membuatkan hubungan mereka renggang tidak mesra seperti dulu.

GR tak mahu mengulas panjang...pembaca bacalah pendedahan ikhlas yang dibuat oleh blogger tersebut. Rafizi Ramli mana mau lari?? Dah sedap buat...jangan pulak tak nak bertanggungjawab yer....

KLIK SINI


GR kata: Pada blogger tersebut....GR ucapkan selamat menempuh alam kehidupan yang baru!!

1 comment:

Anonymous said...

MAK MCM TU LA NYAH.... hahahaha MAK KALAU TAK DAPAT KONEK SEHARI, PERIOD MAK MELELEH JER.... KUASA TAWWW

Artikel pelbagai