Friday, December 21, 2012

PANAS PART 2: ANGKARA BLOGGER PRO-BN, RAFIZI RAMLI PULA BERSEDIH!!


Ha ha ha ha....jom kita gelak guling-guling kawan-kawan pembaca sekalian. Gelak sakan GR hari ini disebabkan 'hidup' lagi rupanya. Ingatkan hilang entah ke mana senyap sunyi jerk Pengarah Strategi PKR ni kan. Bila balik dari oversea bro Rafizi? Tau-tau timbul jerk... Hi hi hi

GR pun pelik kenapa Anwar Ibrahim melantik Rafizi Ramli ni Pengarah Strategi PKR yer. Kesian Anwar dapat anak buah yang dungu macam ni. Pi hantar jauh-jauh sampai oversea menuntut ilmu untuk menjatuhkan Kerajaan tapi hasilnya macam bontot kuali.

Semalam GR ada keluarkan artikel mengenai Rafizi Ramli ni. Sebenarnya ia berkenaan pendedahan yang dibuat oleh seorang blogger pro-BN pasal NFCorp yang jelas buktinya selama ini Rafizi Ramli MENIPU rakyat. Yang kelakarnya pula, Rafizi Ramli menuduh GR fitnah beliau mempunyai hubungan sejenis..Isk isk isk...dah kantoi lagi nak MENIPU lagi tuh!!


Inilah dia bila manusia nie tak bersyukur dengan nikmat yang Allah S.W.T berikan pada kita. Ada mata Allah berikan untuk kita melihat dan membaca perkara yang sebenar bukannya manipulasi cerita lain pulak. Macam nie ker IQ seorang Pengarah Staregi PKR...macam IQ budak tak sekolah jerk. Pembaca tahu artikel sebenar BACA SINI

Kalau tak buat salah tak perlu nak meroyan pagi-pagi...betul tak Bro Rafizi? Artikel yang GR tulis ada ker kata HUBUNGAN GAY? Baca kasi habis dulu ya...kang malu diri sendiri pulak yer. Kesian Anwar hantar hang pi study jauh-jauh untuk buat plan jahat masa PRU 13 nanti. Tak per...hang tunggu noooo chek akan dedahkan mana hang pi menghilang lama sangat duk kat oversea tu yer... Tungguuuuu!!!

Pada pembaca sekalian nak tau perangai sebenar Rafizi Ramli ni baca pengakuan blogger pro-BN terbabit DI SINI dan DI SINI dan juga DI SINI.

Terjawablah nanti rahsia selama ini yang disimpan....mana mau lari Bro Rafizi yer?? Kih kih kih


GR kata: Pada blogger Pro-BN tu jangan susah hati yer...Rafizi nie memang tak pandai amik hati orang. Hi hi hi

No comments:

Artikel pelbagai