Wednesday, December 19, 2012

PAS GADAIKAN TANAH RAKYAT PADA DAP SEBAB GILAKAN JAWATAN MB PERAK! MOHON SIASAT!!


Memang cukup sesuai dengan peribahasa ''Sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua". Setiap apa yang kita lakukan di dunia ini Allah S.W.T bayar CASH, itu pun PAS masih heboh nak perjuangkan Islam. Kesian GR lihat rakyat di Perak entah apa kena kencing pun tak tau lah kan sehingga tanah pusaka mereka tergadai.

Sekarang heboh dokumen mendedahkan PAS Kelantan memberi tanah 10,526 ekar kepada Nga,Nge dan kronimya untuk memberi laluan kepada Nizar bagi jawatan Menteri Besar Perak telah mendapat perhatian umum sehingga tindakan laporan polis dibuat.

Jika kita imbas kembali pada PRU 12, senarai kerusi yang dimenangi oleh DAP lebih banyak jika dibandingkan dengan PAS dan PKR. Secara wajarnya DAP yang akan menjadi pucuk pimpinan untuk menjawat jawatan Menteri Besar. Tapi disebabkan DISOGOK oleh PAS, DAP dengan serta merta setuju untuk memberikan laluan Menteri Besar Perak kepada PAS. Jadi kambing hitamnya siapa lagi Nizar Lambai yang memegang jawatan MB Perak sekejap jer.

GR mohon semua pihak yang tahu mengenai perkara ini tampil untuk membuat laporan. Pihak berkuasa dan SPRM tolong siasat perkara ini yang jelas buktinya ada penyelewengan dan makan rasuah yang kuat. Jangan diberi peluang pada puak Pakatan ni, rakyat dah lama teruk merana. Belalah nasib rakyat....jangan sibuk siasat kegiatan rasuah dikalangan pihak Kerajaan saja, puak Pakatan ni lagi teruk sakau habis harta rakyat.

Baca selanjutnya DI SINI


GR kata: Siasat sampai lubang cacing...Jangan sampai terlepas DAP dan PKR nie!!

No comments:

Artikel pelbagai