Wednesday, September 26, 2012

MOHON SIASAT! BUDAK BIADAP HINA RASULULLAH S.A.W DAN AGAMA ISLAM!! @PDRMsia @HishammuddinH2O


Masih belum reda dengan penghinaan yang dibuat oleh puak Yahudi dengan penghasilan filem 'Innocence of Muslims', perkara ini mendapat tamparan hebat dari umat Islam. Penghinaan seperti ini yang sengaja dibuat oleh puak Yahudi kerana mereka sengaja untuk menimbulkan kemarahan umat Islam seluruh dunia.

Di Malaysia juga perkara tersebut menimbul kemarahan semua pihak tidak kira kaum kerana mereka sengaja menyentuh sensitiviti kaum. Ada pula pihak yang tak bertanggungjawab mempertikaikan kemaraan umat Islam di Malaysia memprotes penghinaan tersebut. Apakah perkara ini disokong sepenuhnya oleh pakatan pembangkang yang kita tahu majoriti mereka menyokong dan pelbagai penghinaan yang mereka buat demi mencapai kepentingan peribadi mereka sendiri.

Belum reda perkara tersebut, muncul pula seorang manusia berbangsa India yang bersikap BIADAP menghina Rasulullah S.A.W dan Islam. Apakah mereka ini sengaja menghidupkan api kemaraan umat Islam di Malaysia. Apakah tidak bersyukur dengan kehidupan aman dan makmur yang kita nikmati sekarang?? Jangan cuba untuk merosakkan hubungan antara kaum di Malaysia yang selama ini cukup baik tidak ada sebarang perkara buruk berlaku.

Mereka anak-anak muda ini tidak serik atau mahu tragedi 13 Mei berlaku lagi di Malaysia. Jangan diminta sekali lagi perkara tersebut berlaku lagi kerana ini bukan budaya rakyat Malaysia. GR mohon pihak berkuasa membuat siasatan segera dengan penghinaan yang dibuat seperti gambar di atas. Dapat ambil tindakan dengan segera dan berikan hukuman yang setimpal. Jangan asyik berikan amaran saja....kalau macam tu sampai bila-bila diaorang nie naik LEMAK!!!


GR kata: Jangan jolok sarang tebuan, buruk padahnya!!!

No comments:

Artikel pelbagai