Tuesday, September 25, 2012

HOT #PRKampus: CALON PRO-M UM EDIKOUP DIBELASAH, 'LAKONAN GRED A' ANAK DIDIK ANWAR IBRAHIM!!


Hari ini pengundian pilihanraya kampus telah bermula sejak pagi tadi dan insyAllah akan berakhir pada lewat petang nanti. Yang menariknya ada saja provokasi murahan yang dibuat demi meraih simpati pengundi. Inilah agenda dan lakonan sinetron budak-budak Pro-Menipu yang sudah semestinya mendapat didikan Anwar Ibrahim.

Lebih kurang Subuh tadi Pengerusi Pro-M di UM dilaporkan telah dibelasah oleh sekumpulan lelaki. Kenapa semalam? Kenapa tak sebelum nie?? Memang hebatkan!! Anugerah pelakon popular boleh kita berikan pada mereka ini setiap kali ABPBH diadakan.

Setiap kali hari terakhir pengundian ada saja puak-puak hingusan Pro-M ini timbulkan provokasi murahan. Jika kita lihat pada pilihanraya kampus yang lepas, berbagai teknik busuk dan murahan yang mereka adakan demi mendapat simpati pengundi. Lihat di bawah :


Dari tahun 2010 hinggalah ke tahun 2012, teknik-teknik BODOH yang mereka buat demi mendapat simpati pengundi. GR ingin nyatakan di sini kepada semua mahasiswa yang akan mengundi, fikirkanlah yang calon yang terbaik untuk memimpin korang. Janganlah terpedaya dengan janji manis dan lakon layar budak-budak Pro-M nie. Korang sebagai mahasiswa takkan kerjanya asyik berdemo saja, jangan hancurkan masa depan korang. Mahasiswa adalah pelapis negara dan masa depan ke arah negara maju.

Pilihlah calon yang membawa suara mahasiswa bukannya calon yang tidak boleh buat apa-apa tapi hanya membawa suara dari pihak yang tidak bertanggungjawab yang hanya mempergunakan mahasiswa demi kepentingan peribadi sendiri.


Siapakah yang selalu membawa budaya samseng?? Pembaca fikirkanlah sendiri yer...GR pun malas nak kata lebih-lebih sebab budaya samseng, berlakon tahap Gred A semuanya sudah dipraktikkan dalam pakatan pembangkang. Pengerusi Pro-M si Edikoup yang kononnya dipukul hanyalah game plan mereka sendiri yang hanya mahukan simpaati dari pengundi. Sendiri buat sendiri kantoi ka??

Game plan mereka kononnya dibelasah teruk dan katanya di masukkan ke wad. Jom tengok gambar-gambar di bawah sama tak?

Lakonan Edikoup


Lakonan Safwan


Lakonan bapak drama king Anwar Ibrahim




Lakon layarmu hebat Terpukau ku melihat Isi hati murahan Sampai bila Kau mahu tersesat Tidak kau penat Hidup penuh muslihat Mahkotamu Raja Drama....


Beberapa pemain blog lain juga ada menulis berkenaan plot sandiwara ini:




GR kata: Teruskan sokongan kepada calon aspirasi dan penggerak di UM kerana mereka adalah suara sebenar mahasiswa! Undilah #AspirasiMahasiswa

No comments:

Artikel pelbagai