Saturday, September 29, 2012

Kerja Gila!! Offer Duit Untuk Kahwin Dengan Anak Sendiri...!!!

HONG KONG - Apabila taikun hartanah Hong Kong, Cecil Chao menawarkan hampir RM200 juta (AS$65 juta) kepada sesiapa yang sanggup berkahwin dengan anak perempuannya, seorang lesbian, ramai menyifatkannya satu cadangan tidak patut.

Tawaran itu mendapat sambutan luar biasa dari seluruh dunia.Laporan media Hong Kong menyebut lebih 100 orang telah menawarkan diri untuk menjadi pasangan anak perempuannya, Gigi, 33, dengan membanjiri pejabat beliau sejak pengumuman itu dibuat Rabu lalu. Malah beribu-ribu menawarkan diri menerusi surat, e-mel dan faks. Gigi telah pun berkahwin dengan seorang wanita.

Bapanya mahu menyelamatkan anaknya atas alasan perkahwinan sejenis tidak sesuai dengan norma dan status masyarakat. Antara mereka yang menawarkan diri termasuklah veteran perang dari Amerika Syarikat (AS), Istanbul, Amerika Selatan dan Portugal, kata Gigi.

Seorang warganegara Perancis menulis: "Saya fikir saya boleh menjadikan wanita ini gembira. Saya selembut seorang wanita".

Seorang rakyat AS pula menulis, "saya berminat dengan tawaran untuk berkahwin dengan anak perempuan anda. Saya seorang lelaki, juga seorang gay." - SH

GR kata: Camner dengan sorang tu yang semua dia TIBAI...aper cer???

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Artikel pelbagai