Thursday, September 20, 2012

DAP MAHU HANCURKAN ISLAM! SETAN NIE PERLU MOHON MAAF!!


Inilah hasrat sebenar dalam diri manusia yang tidak boleh berfikir dengan waras, hanya mahu jatuhkan agama Islam yang suci. Bersekongkol dengan puak Yahudi dan Kristian hanya semata-mata untuk menjatuhkan Islam. Umat Islam harus sedar dan berfikir dengan matang, apakah agenda sebenarnya mereka ini?

Pertahankan kesucian Islam itu penting dalam setiap diri umat Islam. Dalam perkara ini, GR setuju jika UMNO dan PAS bersatu bersatu tanda protes terhadap filem yang mempersendakan Rasulullah S.A.W. Pada si haram jadah DAP nie apa yang dikatakan hanyalah untuk kepentingan politik DAP yang sebenarnya goyang jika umat Islam di Malaysia ini bersatu. Agenda kotor mereka untuk menjatuhkan Malaysia tidak akan tercapai. GR mohon rakyat Malaysia harus bersatu demi mempertahankan apa saja agama yang mereka anuti bukannya mempersendakan antara satu sama lain kerana itu budaya YAHUDI bukan budaya kita orang Malaysia.

KUALA LUMPUR: Kebiadapan Pengerusi DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham terhadap usaha memprotes filem Innocence of Muslims oleh umat Islam negara ini jelas menggambarkan 'hati perut' sebenar DAP terhadap Islam.

Memetik laporan akhbar Utusan Malaysia pada Khamis, aktivis PAS, Mohamed Hafiz Mohamed Nordin yang juga bekas Ketua Dewan Pemuda PAS Pulau Pinang berkata, bukan itu sahaja, DAP juga sebenarnya amat bimbang dan takut umat Islam bersatu, apatah lagi jika ia melibatkan Umno dan PAS.

Selain itu, beliau kini masih menjadi ahli PAS Cawangan Bagan Ajam, Butterworth berkata, Koo Ham tidak perlu minta maaf kerana kebiadapan tersebut sememangnya disenjagakan.

"Saya minta lebih ramai lagi pemimpin DAP dengan segera menyokong kebiadapan Koo Ham agar rakyat boleh mengenali parti itu. Biar rakyat yang menghukum DAP dalam pilihan raya akan datang.

"Meminta orang seperi Koo Ham dan pemimpin DAP meminta maaf adalah menghina dan memperlekehkan diri kita sendiri. Saya sendiri atas dasar Islam dan kasihkan Allah dan Rasulullah mengecam keceluparan Koo Ham," katanya kepada akhbar berkenaan.

Beliau mengulas persoalan yang ditimbulkan Koo Ham dakan Twitter pada Isnin yang didakwa satu provokasi terhadap umat Islam sebagai reaksinya kepada Ketua Pegerakan Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin untuk bergabung dengan Dewan Pemuda PAS mengadakan protes terhadap filem anti-Islam itu.

GR kata: Umat Islam harus bersatu demi agama, bangsa dan negara. Ngeh Koo Ham perlu mohon maaf secara terbuka. Gentlemen la sikit yer!!


No comments:

Artikel pelbagai