Saturday, July 14, 2012

Jangan Layan Orang Yang Ada Kepentingan Peribadi - @rizalmanmokhtar #bn4wp

Bahang Pilihanraya Umum ke-13 semakin hari semakin hampir. Ramai dikalangan pemimpin mengatakan pilihanraya pada kali ini adalah 'Ibu Segala Piliharaya'. Jika kita lihat dari piliharaya yang lepas, pada kali ini sambutan dari golongan anak muda semakin bertambah. Ini diukur dari penambahan pengundi baru yang rata-rata mereka dari kalangan anak muda.

YAB Perdana Menteri selalu menyebut dalam ucapan beliau bahawa anak muda adalah generasi baru yang bakal menjadi pelapis negara. Jika jatuh moral dan keperibadian anak muda maka hapuslah pembangunan sesebuah negara. Buah fikiran dan idea dari suara anak muda sememangnya diperlukan demi pembangunan sesebuah negara ke arah negara maju.

Oleh itu, GR menyeru kepada semua anak muda gunakanlah akal fikiran dengan sebaik-baiknya demi melihat pembangunan negara yang lebih baik. Jangan cepat mempercayai dengan anasir-anasir sesetengah pihak dengan memberi pelbagai janji yang tingginya bagaikan bulan dan bintang dan sudah kita ketahui janji-janji tersebut tidak akan ditunaikan oleh mereka. Bersyukurlah dengan apa yang kita nikmati selama ini dengan kehidupan yang aman serta harmani.

Lihat video seterusnya di bawah amanat yang diberikan khas untuk anak muda :





GR kata: Ayuh bangkit anak muda berjuang demi mempertahankan agama, bangsa dan negara.

No comments:

Artikel pelbagai