Wednesday, July 11, 2012

HOT: MAT REMPIT GEGAR NZ KLCC DERRR! #LepakSantai #RempitUnited


Malam tadi berlangsungnya program Lepak Santai Bersama Rempit United di Restoran NZ Garden KLCC. Bertemakan slogan 'Kami Pun Anak Merdeka' program yang dianjurkan oleh Unit Media Baru (Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia) dan NGO berjaya mengabungkan kumpulan-kumpulan bermotor di seluruh negara, Rempit United.

'Lepak Santai Bersama Rempit United' yang dihadiri lebih 200 orang tersebut bertujuan untuk mendekatkan hubungan antara penggiat media sosial dan peminat sukan permotoran yang juga dikenali sebagai 'mat rempit'. Program berbentuk forum yang membincangkan tajuk 'Evolusi R' berlangsung dengan sesi bertukar-tukar pendapat disamping mempromosikan jenama Rempit United kepada umum.

Rempit United dibangunkan berlandaskan empat teras utama iaitu pertandingan, acara, peluang dan rangkaian sosial.

Hadir dalam program itu adalah Tun Faisal Ismail Aziz (Pengerusi Unit Media Baru), Wazi Abdul Hamid (Presiden Rempit United), Shahrol Yuzy (bekas pelumba MotoGP) dan David Teo (pengarah filem). Beberapa orang selebriti tanah air turut hadir memeriahkan program Lepak Santai semalam seperti Shaheizy Sam, Sari Yanti, Adi Putra dan Ilia Iryani (pelakon stunt wanita).

Untuk pengetahuan pembaca, program ini juga mendapat sambutan yang sangat hangat di media sosial (Twitter). Di mana impression dari semua follower Twitter yang mengikuti semasa program ini berjalan ialah sebanyak 3,252,831 impression. Ini menunjukkan juga mat-mat rempit ini tidak ketinggalan dalam medium media baru.




Jom lihat gambar-gambar sekitar program berlangsung semalam :













Artikel lanjut baca DI SINI,    lagi koleksi gambar KLIK DI SINI


GR kata: Tahniah kepada penganjur dengan program yang berjaya dan membuka ruang kepada mat rempit untuk menyuarakan pendapat mereka untuk didengar oleh Kerajaan. Tahniah juga kepada pemenang-pemenang cabutan bertuah malam tadi. Korang memang sempoi derrrr...!!!

No comments:

Artikel pelbagai