Wednesday, June 20, 2012

PANAS: FUZIAH THORON LARI TERKINCIT-KINCIT!! #LYNAS


Ini adalah KEBENARAN SEBENAR puak-puak tegar Pakatan Haprak harus terima. Dek kerana takut dengan fakta yang sebenar berbagai alasan yang diberikan apatah lagi menyalahkan Kerajaan.

Kerajaan BERANI mewujudkan PSC demi kepentingan rakyat dalam isu LYNAS untuk dibentangkan di Parlimen dan semua wakil2 rakyat boleh membahaskannya, tetapi kerana TAKUT Fuziah Salleh 'lari" dari tanggungjawab dan membawa diri ke London.

Wahai YB Fuziah, apakah yang lebih penting dari mandat rakyat kepadanya sebagai ahli Parlimen Kuantan dari 'keseronokan' di London !!! Lihat kenyataan BODOH beliau dalam Twitter di bawah :



Lawaklah Fuziah Thoron ni, siapa beliau yang perlu disanjung? Siapakah beliau sampai persidangan Dewan Rakyat perlu tunggu beliau atau pun beliau perlu ada dan isu LYNAS baru boleh dibentangkan selepas kajian telah dibuat oleh pihak Kerajaan. Tolong jawab YB..!!!! Jangan takut dengan bayang-bayang sendiri yer YB..!! GR pernah duduk bersembang dengan YB penakut ini dan  tidak ada apa-apa menarik dengan jawapan yang diberikan oleh beliau.

Apa yang menariknya sekali, ketika sesi Dewan Rakyat semalam, YB Fuziah Thoron dan Tian Chua 'DIBOGELKAN' oleh MP dari Pakatan Haprak sendiri. Apa citer ni YB?? Jom kita lihat video di bawah :



GR kata: Kadar radioaktif rendah, rakyat di Kuantan pun tak ada meroyan. So amacam YB Fuziah??

1 comment:

Unknown said...

dalam parlimen la ni nampaknya bahasa malaysia telah mula diketepikan , bercampur aduk dengan bahasa lain. mana pi YDP tak tengok ka yg berhujjah tu

Artikel pelbagai