Saturday, June 23, 2012

HOT NEWS: ARTIS BERPELUK SAKAN DEPAN ORANG RAMAI!?


Beberapa bulan lalu, kecoh juga dunia hiburan Malaysia dengan gossip yang mengatakan mereka berdua ini sedang bercinta. Mereka menafikan hubungan gossip tersebut. Yelah depan peminat boleh menafikan apa segala cerita yang dilemparkan sebabnya peminat tidak nampak apa terjadi dibelakang tabir. Betul tak??

GR mendapat berita ini melalui rakan yang bekerja sebagai krew produksi pada mulanya enggan ambil kisah akan perangai dua orang pelakon popular Malaysia ini kerana percaya akan penafian cinta mereka. Namun, perilaku mereka semakin hari semakin menimbulkan was-was sama ada mereka ini sekadar berkawan atau sedang hangat bercinta seperti di’gossipkan.

Ketika satu sessi pengambaran telemovie di selatan Selangor baru baru ini, pasangan pelakon ini dikatakan tidak segan silu berpelukan mesra sedangkan cuaca panas bukan kepalang. Si aktress dengan romantiknya duduk di atas riba si aktor dan ini bukan adegan yang diperlukan pengarah telemovie. Timbul risau pula di’hati sumber kami yang berada di lokasi.

GR difahamkan artis perempuan tersebut mukanya ala-ala kumpulan K-POP, wahhhh...itu dah kira cun habislah kan...Artis lelaki pula dikenali dengan panggilan Lelaki KN. Macam-macamkan, nama nak glamor jer, tapi apa pun kita di Malaysia ini mempunyai adab dan resam yang baik. Tunjukkanlah contoh kelakuan yang baik kerana anda adalah sebagai public figure....

GR diberitahu artis ini minat dengan lagu ni. Jom layan :




GR kata: Siapakah artis itu?? Jeng! jeng! jeng!!!

2 comments:

Konda Kondi said...

Lelaki KN tu Kulaan Niring ke?

Gossip Rakyat said...

Salah tuan...biarlah rahsia!

Artikel pelbagai