Friday, June 22, 2012

GEMPAR! ANWAR KENAL SANGAT AWEKS NIE!!

Gambar hiasan

Ahli perniagaan, Ummi Hafilda Ali mengemukakan lagi bukti baru kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berkaitan pemilikan akaun luar biasa Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang dikatakan sekitar RM3 bilion.

Semasa disiasat selama kira-kira lima jam oleh SPRM di ibu kota hari ini, Ummi mendedahkan identiti seorang wanita misteri yang memiliki atau mempunyai kaitan dengan 62 hartanah mewah berupa kondominium dan banglo, kebanyakannya di Pulau Pinang.

Katanya, SPRM teruja dengan bukti-bukti baru yang dikemukakan itu kerana berlainan dengan bukti yang pernah dikemukakan oleh pengendali portal Malaysia Today, Raja Petra Kamaruddin dan bekas setiausaha sulit Anwar iaitu Anuar Shaari.

“Saya disoal siasat dari pukul 3 petang sehingga 8 malam tadi oleh tiga pegawai SPRM dan mereka mengesahkan tidak pernah mendapat bukti mengenai wanita itu atau 62 hartanah terlibat. - Utusan


GR kata: Jeng! Jeng! Jeng...siapakah awek itu??

1 comment:

Anonymous said...

Ala....ikut dia la....dia pandai cekup duit.Ini bermakna dia berjaya dlm pengurusan ekonomi.Nak siasat buat apa...tangkap saja.HABIS CERITA.Wa salute sama lu nuar.Lu sapu depan belakang,lu makan semua duit haram....syurha neraka belakang kira.HIDUP nUAR.

Artikel pelbagai