Thursday, June 21, 2012

PANAS: ANWAR DISAMBUT 'MERIAH' DI SABAK BERNAM!!


Inilah sambutan yang paling hebat dan meriah diterima oleh Anwar Ibrahim di Sabak Bernam. Siap kompang dan karpet merah ker? Hehe hehe.... Itu semua hanya mimpi bagi puak-puak Pakatan Haprak apatah lagi pemimpin-pemimpin mereka yang hadir untuk Program Merdeka Rakyat di Stadium Mini Sabak Bernam, Selangor.

Antara penceramah yang hadir semua 'HEBAT' belaka telah menjadi pelawak di pentas stadium, mereka adalah Badrul "Khalwat Isteri Orang" Amin, Kesavan, Manickavasagam, Zuraidah, Chua Jui Mei, Aziz Bari, Mahfus Omar dan tetamu yang dinantikan, bekas banduan dan raja biseksual, Anwar Ibrahim.

Sambutan yang sungguh 'HEBAT' diberikan oleh rakyat Sabak Bernam...nak tau jumlah kehadiran semalam tak? Jumlah kehadiran hanya sekitar kurang 300 orang. Memang hebat gilerkan!! He he he... Rata-rata yang hadir hanyalah penyokong tegar yang otak dah beku diberikan inti-inti kotor dari Pakatan Haprak sendiri. Apa pun syabas GR ucapkan kepada penganjur dan untuk pengetahuan puak PR semua, rakyat Sabak Bernam sudah tahu korang semua kaki pembelit, kaki temberang dan bapak segala JANJI yang TINGGI MELANGIT!!!

Jom kita lihat gambar sekitar ceramah Pakatan semalam, macam tengok wayang kulit pun ada tau...Kah kah kah





Baca juga DI SINI dan DI SINI


GR kata: Tahniah Aziz Bari, anda sudah awal-awal DITOLAK rakyat Sabak Bernam!!

No comments:

Artikel pelbagai