Thursday, April 12, 2012

PANAS: PEMIMPIN PAKATAN HAPRAK BIADAP DENGAN YANG DI-PERTUAN AGONG!!


Kita sebagai rakyat Malaysia seharusnya menghormati pemimpin kita apatah lagi pemimpin no. 1 negara dan juga setiap negeri. Pembaca pun tahu pemimpin yang dimaksudkan ialah Yang Di-Pertuan Agong yang menjadi pemimpin no. 1 dalam negara.

GR sedih masih ada pemimpin yang berperangai macam budak sekolah tadika yang tak tahu apa-apa. Bukankah sebagai pemimpin perlu tunjukkan contoh yang baik kepada rakyat dan dikalangan mereka sendiri. Untuk pengetahuan pembaca sekalian, beberapa orang pemimpin Pakatan Haprak telah mengeluarkan kata-kata kesat dan mengejek Yang Di-Pertuan Agong, beberapa DYMM Sultan negeri, YAB Perdana Menteri dan Timb Perdana Menteri ketika majlis pertabalan Yang Di-Pertuan Agong.

Ini ker contoh yang baik ditunjukkan oleh mereka-mereka puak-puak Pakatan Haprak?? Di manakah adab sebagai seorang rakyat terhadap Yang Di-Pertuan Agong?? Cakap BODOH pada puak-puak Pakatan Haprak ni marah tapi jelas ternyata Pakatan Haprak memang tidak ada langsung ciri-ciri untuk memimpin negara. Mereka hanya tahu jaga kepentingan peribadi mereka dari menjaga kepentingan rakyat dan negara. Pembaca yang budiman fikir-fikirkanlah....

Baca pendedahan seterusnya DI SINI


GR kata: Pemimpin yang BIADAP tidak perlu diangkat sebagai pemimpin. Renung-renungkanlah....

No comments:

Artikel pelbagai