Thursday, April 12, 2012

PADANG BOLA PUNYA HAL, RAKYAT YANG KENA!! APA CITER @Khalid_Ibrahim??


Inilah dia Pakatan Haprak kerakusan mereka yang gilakan kemewahan poket sendiri, mereka sanggup mengetepikan keperluan rakyat setempat. Kenapakah boleh jadi begini?? Apakah MB Selangor tidak ada perasaan langsung, sanggup hapuskan keperluan rakyat demi untuk pembangunan yang tidak sepatutnya. Dah macam tak ada tempat lain nak usik, kenapa mesti padang bola ni?? Bukankah sudah bertahun padang bola tersebut digunakan oleh rakyat bersukan dan sebagainya. Inilah situasi yang dihadapi oleh rakyat di Selangor, saban hari padang bola mereka dihapuskan begitu saja demi menambahkan poket puak-puak Haprak ni.

Persoalannya sekarang, kenapa padang bola di Selangor yang sibuk depa tutup tapi depa tukar pi padang di Bandar Tun Razak?? Senang jer Khalid Ibrahim ni yer. Mentang-mentang Ahli Parlimen BTR dan MB Selangor, boleh suka-suka buat keputusan tanpa memikir keperluan rakyat. Inikah contoh pemimpin masyarakat??? Khalid Gagap tolong jawab.....


GR difahamkan perlawanan bola sepak Neg. Selangor digantikan tempatnya di padang bola sepak depan BP di Bdr Tun Razak (gambar di atas). Kenapa Liga Selangor buat di K.Lumpur?? Nie liga budak sekolah ker YB?? Kenapa perlu tukar ke Bdr Tun Razak?? Habis keperluan rakyat nak rata-rata selalu bersukan di situ macam mana?? Terkubur habis ker?? Inilah pemimpin Pakatan Haprak, mereka memang tidak berhati perut, sanggup buat apa saja demi kepentingan peribadi mereka sendiri.

Baca selanjutnya DI SINI


GR kata: Nasib rakyat diperjudikan macam goreng pisang oleh puak Pakatan Haprak. Alahai kesiannya....Fikir-fikirkanlah!!!

No comments:

Artikel pelbagai