Monday, June 10, 2013

Sape Yang Islam @tianchua Ker @mbnizar ? Tunjuk 'Power' Pasal Isra' Mi'raj..!!


Sedih bila tengok gambar ni, Islam dan Melayu semakin hari semakin diperlekehkan. Orang Melayu dan Islam sendiri yang biarkan perkara di atas berlaku, seolah-olah mereka ini tiada pegangan agama dalam diri mereka. Dek kerana taksub dengan politik, pemimpin dikalangan parti politik mereka dibiarkan buat apa saja, asalkan 'poket penuh'.

Apa hebatnya Tian Chua ini diberikan kebenaran masuk ke dalam rumah Allah SWT? Sumber memberitahu GR, dia diberikan kebenaran lagi memberikan 'khutbah' Isra' Mi'raj pada jemaah yang hadir. Persoalan yang mudah GR nak tanya pada AJK Masjid tersebut...Tian Chua ni SUCI ker dari segi zahir dan batin dia? Kalau itu pun tak boleh nak jawab memang puak-puak PAS ni ilmu agama mereka sangat cetek sebab belajar dengan Tok Guru songsang.



Lebih kurang sama jerk pemimpin pakatan haprak nie, korang tengok pula Nizar Lambai ni. Pemimpin PAS tapi buat main dengan Isra' Mi'raj, mereka sendiri yang mempermainkan Islam. Inikah yang mereka kata sentiasa perjuangkan Islam. Pirahhhhh mabukkkk...!!

Apa yang dah termaktub dalam Al-Quran usah dipersoalkan lagi wahai YB Nizar. Ada otak jangan letak kat lutut, putar belit tentang sirah Islam semata-mata kepentingan peribadi. Kadang-kadang GR terfikir jugak, YB Nizar ni Islam atau tidak? Islam hanya pada nama saja ker?

Pada YB Nizar yang mungkin 'buta' tentang Islam, ini jawapannya:



GR kata: Sedih ada pemimpin Islam yang sengaja nak butakan hati umat Islam....

No comments:

Artikel pelbagai