Wednesday, June 12, 2013

PART 2: @rafiziramli KANTOI FITNAH TANPA BUKTI! @Zahid_Hamidi TOLONG SAMAN BUDAK HITAM NIE!


Nak kata dia nie (gambar di atas) bodoh tapi jadi ahli parlimen. Nak kata dia nie pandai, apa yang dia buat semuanya tak kena dan tak menjadi. Last-last kena batang hidung sendiri...kononnya pendedahan hebat tapi semuanya menipu.

Setelah GR ikuti perkembangan Rafizi nie sejak dulu lagi, tak ada apa yang beliau strategikan. Dari fitnah menipu majlis pertunangan anak PM Najib, fitnah NFC pada Kak Jat hinggalah fitnah DS Zahid Hamidi kononnya belanja lebih pada PRU13.

Baru tak sampai beberapa bulan jadi Ahli Parlimen nak tunjuk lagak pandai. Bukti yang beliau katakan dengan hanya angka Jentera BN Bagan Datok yang dilantik seramai 24 ribu dengan jumlah undi yang dimenangi DS Zahid Hamidi kurang dari jumlah tersebut dikatanya ada penyelewengan.

Kenyataan penuh korang baca DI SINI

GR nak tanye Rafizi...YB boleh bagi jaminan ker jentera YB di Pandan undi PKR mase PRU13 aritu. Undikan rahsia...walaupun macam mana usaha yang dibuatkan hanya Allah SWT saja yang tahu dengan isi hati budi kita sama ada kita ikhlas menerima sebarang perlantikan atau pun hanya untuk main-main.

Kenapa tak laporan petisyen PRU13 seperti yang Pakatan Haprak fitnah di alam maya? Mananye 40k++ Bangla turun Malaysia bantu undi BN? Mananye tempat pusat mengundi yang BlackOut? Manaaaaaa...??

Untuk pengetahuan semua, GR sertakan sekali lagi video program DS Zahid Hamidi yang Rafizi kata ada penyelewengan masa berkempen PRU13:





Korang nak tau kedua-dua program ini berlangsung pada sehari selepas Pelancaran Aku Janji BN (Manifesto) oleh PM Najib di Bkt Jalil. Waktu kempen 2 minggu pun tak diumumkan SPR lagi dan juga tarikh PRU13 rakyat buang undi. Macam mana Rafizi kata DS Zahid Hamidi guna duit lebih RM200k masa tempoh kempen? Kantoi lagi nampaknya YB...Hi hi hi

GR mohon agar DS Zahid Hamidi saman saja Rafizi Ramli nie. Makin lama naik lemak pulak dia nak pijak kepala orang. Mandat rakyat Parlimen Pandan dah bagi pada dia pun tak laksanakan lagi kerja sebagai wakil rakyat. Yang dia tau sibuk sana sini sebar fitnah dan penipuan pada rakyat, hanya rakyat yang BODOH saja percaya pada pakatan haprak.


GR kata: Bodoh melantun-lantun anak ikan Bang Non nie....

No comments:

Artikel pelbagai