Wednesday, April 10, 2013

TIAN CHUA ELOK MAMPUS..HIDUP PUN MENYUSAHKAN ORANG JER!! #GE13


Mungkin ramai pembaca yang menyokong tajuk aritikel GR kali ini. Pada yang taksub dengan pakatan ini lantak dema la yer. GR nak cakap bukannya dari sudut politik tapi atas dasar pemikiran waras kita semua.

Beberapa hari yang lepas, GR ada menulis pada pemimpin PKR yang bahlol nie. Boleh baca DI SINI

Ramai pencacai pakatan yang kata artikel yang GR keluarkan kelmarin menipu berkenaan ceramah Naib Presiden PKR nie. Cakaplah nak cakap apa pun...pencacai pakatan sememangnya tak boleh terima kenyataan. Di mana ada kebenaran masa itu jugalah mereka umpama cacing kepanasan. Diri mereka sudah sebati dengan penipuan, cacian dan fitnah sana sini.

Korang tengok sendiri gambar yang GR kongsikan kali ini. Tian Chua lebih rela MATI dari hidup kerana selalu menyusahkan rakyat. Kalau nak dilihat apa pengorbanan yang dibuat oleh rakyat di Parlimen Batu, hanya mimpi indah la jawabnya.





Bercakap di hadapan hanya 60 orang duk merepek tak tentu pasal apa citer YB? Difahamkan mereka yang hadir dari orang luar bukannya dari rakyat Batu sendiri. Ceramah pun main import eksport ka YB. Orang dah meluat dengan provokasi hang tu baik berhenti jelah dari dunia politik. Nasib baik la tak kena baling telur ke simbah air itu pun dah kira nasib.

Baru-baru ini juga Tian Chua menyatakan beliau dihalau dan tak dibenarkan masuk ke Sabah. Dah la menipu kantoi lagi pulak tu.


Telah kelihatan beberapa hari ini sejak Tian Chua tidak dibenarkan masuk ke Sabah, cybertroopers pembangkang menyebarkan gambar (atas) yang mengatakan Tian Chua telah dikasari dan diusung keluar dengan begitu teruk sekali dari Lapangan Terbang Kota Kinabalu.




Sebenarnya ia merupakan foto ketika insiden ketika dia ditangkap kerana menceroboh kawasan Parlimen ketika Bersih 2.0 yang menyaksikan insiden dia gigit tangan polis (gambar di atas).

Inilah standard pemimpin pakatan haprak, mereka tidak mempunyai ciri seorang pemimpin. Pemikiran mereka mengalah budak sekolah tadika, budak pun lagi pandai fikir dari diaorang nie. Inilah yang Anwar sanjung tinggi sebab pemikiran dia pun tahap bontot dia jugak....jenis manusia yang tak der otak. Pemimpin macam ni elok mati...ada kat negara pun menyusahkan jer. Betul tak??


GR kata: Habuan tampar untuk tampar Tian Chua ni ada lagi tak??

No comments:

Artikel pelbagai