Tuesday, April 9, 2013

NIK AZIZ MAKIN DISAMPUK SYAITAN, KERAJAAN BUAT MASJID PUN HARAM!


Setelah menuduh sembahyang orang UMNO tidak mendapat pahala, Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mendakwa, UMNO membuat masjid bukan kerana Islam sebaliknya mahu menjadi kontraktor.

Malah, Menteri Besar Kelantan itu berkata, program-program berkaitan Islam yang dilakukan UMNO juga tidak mendapat pahala kerana parti tersebut menolak Islam."Di Kelantan ini banyak mana projek-projek Kerajaan Pusat buat, sepatah pun tidak memberitahu harga sebenar.

"Tentu ada benda yang tersembunyi, orang Melayu panggil 'sambil menyelam sambil minum air'. UMNO pula 'sambil menyelam sambil bekwoh' (kenduri). Bukan setakat minum sahaja, makan besar," katanya kepada pemberita ketika ditemui selepas melancarkan Projek Pawah Rusa di Kompleks Perkhidmatan Veterinar.

Nik Abdul Aziz berkata demikian ketika diminta mengulas kenyataannya dalam ceramah di Kampung Jambu yang mendakwa sembahyang orang UMNO tidak mendapat pahala kerana mendakwa parti itu menolak dasar Islam.

Dalam pada itu, Nik Abdul Aziz menyifatkan manifesto yang diumumkan Barisan Nasional (BN) demi kesejahteraan rakyat malam tadi sebagai mengarut. "Buatlah apa sahaja, asal tolak Islam semuanya mengarut,"

Korang rasa kata-kata Nik Aziz ini ada kewarasannya tak? Kita fikir sejenak, UMNO/BN bina masjid yang menjadi kontraktornya siapa? Apa bodohnya Nik Aziz nie. Menghina rakyat yang cari makan sebagai kontraktor. Salah ker?

Kalau membina masjid ini tidak berlandaskan Islam, PAS yang bersekongkol dengan DAP dan PKR itu berlandaskan Islam ker? Fatwa mana yang Nik Aziz rujuk Kerajaan yang sedia ada sekarang ini menolak Islam. Menolak Islam bereerti Malaysia ini tidak akan jadi negara Islam, tapi kenapa Allah SWT masih pelihara Malaysia ini dari segala bencana yang dahsyat? Fikirkanlah....


GR kata: Nik Aziz dah sewel...

3 comments:

Anonymous said...

Nik Aziz,

Solat orang UMNO tak dapat pahala kerana tolak Islam, kau kata..

Aku nak tanya kau:

Solat orang PKR dapat pahala tak? PKR tu tarik Islam ker?

Anonymous said...

bangang pun situa ne

Anonymous said...

Jap2.....masalahnyer pok nik ni baca ko dak 'Akujanji' hok BN gariskan tu..berasa tak teliti ni..sabit kecek supo ore punah urat!!

Artikel pelbagai