Saturday, February 16, 2013

HANYA KERANA I/C - BLOGGER PENCACAI DAN YB PAS KANTOI MENIPU!!

Nampaknya semakin hebat puak PAS ini berkempen demi mencapai 'Menuju Putrajaya' mereka. Mereka akan buat apa saja agar apa yang mereka inginkan tercapai.

Itulah yang boleh digambarkan apabila kandungan  SMS yang diterima oleh penduduk Parlimen Kota Raja, di bawah YB Dr. Siti Mariah meminta penduduk di bawah Parlimen itu menerima baucer PETROL PERCUMA dengan hanya membawa I/C untuk pengesahan di stesen minyak seperti terkandung di dalam SMS di bawah :


Bila kandungan SMS ini tersebar, blogger pencacai Pakatan cuba JILAT semula untuk menutup cerita ini dengan mengatakan ini semua salah UMNO. Baca artikel si penjilat DI SINI

Atas kebijaksanaan rakan blogger EPPP mencari bukti untuk rakyat tahu kandungan SMS ini benar, akhirnya KANTOI juga YB Parlimen Kota Raja ini.


Nahhhh...amik kau. Siapa yang penipu dan yang ditipu?? Banyak duit PAS Selangor yer tabur duit beri Petrol Percuma pada masyarakat Parlimen Kota Raja. Jika duit peruntukan diberikan pada Kerajaan Selangor, kan lebih baik peruntukan tersebut digunakan untuk membantu rakyat yang memerlukan dan pembangunan yang lebih baik untuk masa depan rakyat.

Banner di atas bukan bukti ker?? Mohon jawab yer YB Dr. Siti Mariah...rakyat nak tau mana datangnya duit banyak-banyak ni.

Pendedahan seterusnya baca EPPP


GR kata: Kempen untuk Khalid Gagap bubar Dewan DUN Negeri ker YB??
 

No comments:

Artikel pelbagai