Tuesday, February 12, 2013

PANAS GILERR: @n_izzah PUTUS CINTA, KECEWA DENGAN @RajaNongChik ??


Punah harapan dalam bercinta boleh digunapakai untuk Ahli Parlimen Lembah Pantai ini siapa lagi YB Nurul Izzah. Apa saja yang dibuatnya hanyalah untuk menagih simpati rakyat. Sejak memegang mandat yang dipertanggungjawab oleh rakyat kepada beliau, apa yang boleh kita lihat selama 5 tahun ini??

Baru-baru ini  YB Nurul Izzah mengajak Menteri Pembangunan Wilayah Dan Kesejahteraan Bandar, YB Dato' Raja Nong Chik berdebat dan penawaran beliau ditolak.

Ini kata beliau "Kerana pilihanraya sudah dekat dan tidak perlu untuk berdebat sama ada beliau (Nurul Izzah) menjalankan tanggungjawab beliau sebagai ahli parlimen atau pun tidak".

Menurut beliau juga sebagai seorang ahli kabinet juga tidak digalakkan untuk berdebat apatah lagi pilihanraya sudah dekat.

Jadi keputusannya biarlah penduduk Lembah Pantai yang putuskan sama ada mereka masih lagi mahu Nurul sebagai Ahli Parlimen atau sebaliknya.

Satu tindakan bijak yang diambil oleh Dato' Raja Nong Chik kerana yang lebih bijak menilai adalah rakyat. Bukan pentas ceramah yang akan menunjukkan kita ini HERO atau tidak tapi atas kertas undi sebenarnya yang akan membuktikan segala-galanya.


GR kata: Puak pakatan memang tak ada kerja, tu yang sibuk ceramah sana sini. Itu yang negeri-negeri depa tadbir HANCUR!!

No comments:

Artikel pelbagai