Wednesday, January 16, 2013

SAH!! NIK AZIZ MAKIN TUA MAKIN NYANYOK TAK RETI MEMBACA! @NajibRazak


Nak kata buta huruf mustahil la pulakkan, takkan seorang Menteri Besar tak reti membaca...pelik benar bunyinya tu kan? Tapi bila lihat keratan surat di atas yang diupload sendiri di Fan Page Facebook Nik Aziz pembaca nilailah sendiri.

Sudah terang lagi bersuluh...mana tidaknya dah kantoi bersekongkol dengan DAP yang mahukan Kalimah Allah S.W.T boleh digunakan dalam kitab bible inilah jadinya. Bila keputusan Majlis Syura PAS yang memutuskan kalimah Allah S.W.T tidak boleh digunapakai dalam Bible, Nik Aziz cuba untuk 'coverline' silap beliau.

Lihat surat di atas, terang-terang surat tersebut palsu. GR nak tanya satu soalan pada Nik Aziz :

1. Jika sebarang surat rasmi yang dikeluarkan oleh Perdana Menteri atau pun Menteri Besar bukankah surat tersebut ada LETTERHEAD??


Itu saja soalan GR yang mahu Nik Aziz jawab. Korang semua pun tahukan, tapi tak tau lah pencacai PAS dan Pakatan yang buta kayu atau buta huruf pasal surat menyurat nie. Betul tak? Hi hi hi....

Pada Nik Aziz, mengaku sajalah bila dah buat silap tu. Anda tu dikategorikan sebagai ulama'...takkan ulama' perangai busuk macam ni. Apa hukumnya asyiknya menipu jer yer Nik Aziz? Atau pun Nik Aziz ni jenis cakap apa pun semuanya 'DIJAMIN SYURGA'?? Kalau senang jer main tulis surat baik main surat cintan cintun yer tak....


GR kata: Surat rasmi tapi rujukan pada pemandu? Power betul driver tu kan. Keh keh keh....

No comments:

Artikel pelbagai