Monday, January 14, 2013

HOT: KHALID IBRAHIM LEBIH SUKA 'AIR MAZI' DARI MINUM AIR BERSIH!!


Apa nak jadi dengan Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim nie. Hebat juga bila dah jadi MB Selangor sekarang nie yer, bukannya apa sebelum ini Khalid Gagap ni Pakatan Haprak berjaya mentadbir Negeri Selangor dengan jayanya. Hasil pendapatan negeri melimpah ruah sampai dengan hanya kata-kata saja.

Jawatan yang beliau pegang memang banyak dan salah satunya Ahli Parlimen Bdr Tun Razak. Banyak perkara yang beliau janjikan pada rakyat BTR sampai sekarang tidak ada satu pun yang ditunaikan. Paling menarik dengan isu air yang jadi sekarang, masih nak berdolak dalih lagi ker? Dari bagi air percuma kepada rakyat Selangor dan akhirnya rakyat sendiri yang menerima balanya.

Mau makan, minum dan memasak gunakan air apa YB?? Air longkang kah atau air lombong kah?? Mohon jawab YB, jangan gagap sangat bila jawab tu yer...


Masalah tiada air ini sudah semakin berlarutan sehinggakan menyusahkan rakyat. Apa yang Khalid Ibrahim buat semuanya dilepaskan kepada SYABAS. Bukan SYABAS tak boleh buat kerja, pelbagai cadangan diberikan tapi Khalid Ibrahim kenapa tidak mahu ambil cadangan baik ini untuk dilaksanakan....bukan untuk siapa pun, untuk masa depan rakyat juga.

Atas perkara yang semakin membebankan rakyat ini, Ops Baldi di Flat Sri Penara, Bandar Tun Razak. Pemuda UMNO telah agihkan 1000 botol mineral water (5 liter) tanpa mengira warna kulit dan parti yang dianuti.


Menurut Datuk Rizalman Mokhtar :

"Kita berharap dgn pemberian sumbangan kecil ini dapat membantu meringankan sedikit masalah mereka terutama penduduk Flat Sri Penara, Bdr Sri Permaisuri yang memerlukan air bersih utk minum".

"Kita juga berharap agar penduduk di sini dapat bersabar dan semoga krisis air ini dapat diselesaikan segera."


GR diberitahu penduduk Flat Sri Penara ini adalah kubu kuat PKR. Mana perginya Ahli Parlimen Bdr Tun Razak yang mereka sanjung tu? Jangan kata nak turun padang tengok dan bantu selesaikan masalah rakyat, hantar bantuan apa pun tak ada. Akhirnya rakyat hidup dalam keadaan tak terurus...badan busuk nak mandi pun susah apatah lagi makan minum.

Lihat video di bawah keluhan orang PKR, kasihan pun ada jugak tapi inilah hasilnya bila kita undi Pakatan Haprak :





GR kata: Jom mandi kat umah Khalid Gagap lah..umah dia besar mesti banyak air kan!!

No comments:

Artikel pelbagai