Tuesday, November 27, 2012

#Scorpene: @tianchua AND THE GENG DAH KENA SAMPUK SAWAN GILA MEROYAN!

Sudah cukup-cukup sudah..cukup sampai di sini saja isu Scorpene ni. Taklimat apenya lagi wahai puak PAKATAN, pihak negara Perancis dah maklumkan tiada sebarang pendakwaan dibuat lagi mau pusing cerita ka??

Semalam, GR terbaca di portal menipu rakyat Malaysiakini..mereka menyatakan Dewan Rakyat tidak memberikan kebenaran pada puak PAKATAN untuk memberikan taklimat. Memang patut pun, taklimat yang diberikan dari peguam mereka sendiri. Ade ke patut? Dah nampak penipuan di situ, kalau betul nak adil panggil semua dari pihak pentadbiran Perancis duduk sekali bagi taklimat..bukan dari 'geng' sendiri betul tak??

Pada pembaca yang budiman, fikirkanlah sebelum ini Perancis menyatakan tiada sebarang pendakwaan dibuat ke atas Malaysia. SUARAM pun dah mengaku yang mereka selama ini memFITNAH untuk memburukkan imej Kerajaan. Sekarang ni ada pula taklimat..kalau nak buat kenapa mesti di Singapore? Taklimat di Malaysia tak boleh buat ke? Tak perlulah gunakan peguam yang dilantik untuk MENIPU rakyat. Kalau betul isu Scorpene ni ade penyelewengan gunakan saluran yang betul.

Pada pandangan GR senang saja, taklimat diadakan di Singapore sebab PAKATAN ada agenda tersembunyi untuk memburukkan lagi nama Malaysia di mata dunia. Bukankah itu perbuatan yang BODOH. Nak memimpin Malaysia tapi berikan imej yang buruk pada negara luar..macam mana pelabur nak datang lebih ramai melabur di Malaysia. Siapa yang rugi?? Fikirkanlah....


GR kata: Masih ingat pendedahan eksklusif GR berikan pasal puak PAKATAN ada mesyuarat tertutup di Singapore yang disponsor khas oleh PAP dan Anwar??

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Artikel pelbagai