Sunday, November 25, 2012

Biarlah Mereka Nak Fitnah Saya - Rosmah Mansor cc: @NajibRazak @shaberycheek






Malam tadi GR berkesempatan sama-sama dalam Majlis Makan Malam Pemimpin Mahasiswa Dalam Negara & Luar Negara. Majlis diserikan lagi dengan kehadiran isteri Perdana Menteri Y.A.Bhg Datin Paduka Seri Rosmah Mansor.

Majlis yang dianjurkan oleh Kelab UMNO Luar Negara dan Biro IPT ini turut dihadiri DS Ahmad Shabery Cheek. Tahniah GR ucapkan kepada penganjur yang berjaya mengadakan majlis seperti ini kerana ia berjaya MENCIPTA SEJARAH, ini adalah pertama kali pemimpin mahasiswa dalam & luar negara disatukan dalam satu majlis yang cukup meriah.

Datin Paduka Seri Rosmah Mansor juga mengingatkan mahasiswa bahawa jangan muda terpedaya dengan anasir luar yang cuba merosakkan pemikiran anak muda dengan pelbagai cara yang sudah kita semua ketahui. Beliau juga berkongsi sedikit pengalaman sebagai isteri kepada YAB PM...pelbagai rintangan dan fitnah yang beliau hadapi dari pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab. Bila GR lihat isteri PM ni memang steady, hadapi semua dengan penuh senyuman. Apa yang diharapkan semua lapisan masyarakat mendapat bantuan dan pembangunan yang baik dari kerajaan.

Beliau juga beritahu mahasiswa Malaysia yang belajar di dalam & luar negara adalah yang terbaik dan jauh bezanya nasib yang baik jika ingin dibandingkan dengan cara pendidikan dari negara luar. Mahasiswa fikir-fikirkanlah kerana korang semua adalah pelapis negara pada masa akan datang....


GR kata: Terima kasih Kerajaan BN yang sentiasa membantu...


Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Artikel pelbagai