Wednesday, March 14, 2012

TERKINI: ANWAR DAH READY PRU-13! INI DUITNYA!!


BONGKAR!! Patutlah Anwar dah confident sangat untuk PRU-13 nanti, sebab funder-funder dah bantu untuk capaikan cita-cita busuk beliau nak jadi PM Malaysia. Alamatnya tergadailah negara Malaysia yang kita cintai ni.

Jom baca pendedahan dari blog PerdanaHitam di bawah:



Rupa-rupanya kempen pilihanraya PKR adalah hasil dana Yahudi! Pendedahan terbaru ini dinyatakan oleh DS Mohd Zin Mohamed.

PH berharap agar rakyat sedar dengan permainan yahudi di dalam PKR. Konrad Adeneur Foundation (KAF) yang berkait rapat dengan Christian Democratic Union of German merupakan antara pertubuhan yang bertanggungjawab menyalurkan dana dan latihan modal insan kepada petugas PKR.

Menurut Mohd Zain lagi, KAF juga membantu PKR menyediakan manual menghadapi pilihan raya menggunakan kaedah menggulingkan kerajaan dengan cara tidak demokratik. KAF merupakan think tank terbesar kepada parti pemerintah di Jerman… KAF juga membantu golongan neo konservatif Yahudi melalui American Jewish Committee (AJC).

“Ini ialah pendekatan yang diambil oleh (Datuk Seri) Anwar (Ibrahim) dengan guna bantuan saluran asing yang tidak demokratik untuk bersaing dengan kita. Mereka menggunakan kaedah dengan cara menimbulkan kebencian rakyat terhadap pemimpin negara…

“Usaha ini sebenarnya bermula selepas PRU pada tahun 2004 bagi menghadapi PRU tahun 2008,” katanya pada sidang media di bangunan Umno Selangor di Shah Alam, hari ini. Turut disertakan salinan dokumen surat-surat yang ditanda tangani oleh Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim yang diedar kepada semua wartawan.

Antara surat yang disertakan ialah surat Anwar kepada bekas Presiden Bank Dunia, Robert Zoellick pada tahun 2007. Selain itu, Mohd Zain berkata, selain KAF, National Democratic Institute for International Affairs (NDI) turut menyediakan manual pilihan raya yang dinamakan ‘Buku panduan perancangan kempen politik’ yang telah diterjemahkan ke dalam bahasa Melayu yang dibuat khusus untuk proses pilihan raya di Malaysia.

Sehubungan itu, Mohd Zain mempersoalkan tujuan NDI menghasilkan buku panduan tersebut dan apakah keperluannya. “Antara kandungan buku panduan itu ialah menyebarkan dakyah bahawa Malaysia ini kononnya tiada kebebasan media, tiada kebebasan beragama. Pihak PKR anggap buku dari NDI ini sebagai kitab mereka untuk hadapi pilihan raya nanti.


GR kata: Ni lah dia manusia gila kuasa..sanggup persetankan diri jadi hamba abdi pada Yahudi sebab berangan 'mat jenin'.

No comments:

Artikel pelbagai