Saturday, March 17, 2012

PANAS: Anwar Sanggup Buang Islam Demi Tawan Putrajaya!!


Apakah Anwar ini ejen Yahudi?? Apakah dalam perjuangkan sebenarnya dengan 'berTUANkan' Yahudi hasrat untuk menawan Putrajaya Anwar akan berjaya??

Kita semua tahu dengan usaha Anwar selama ini menanamkan dalam minda masyarakat di Malaysia bahawa Barisan Nasional (BN) semua parti yang kolap. Yang buruk semuanya UMNO/BN walaupun perkara yang dilemparkan fitnah semata-mata. Rakyat sudah muak sama sekali dengan kelentong sana sini Anwar Ibrahim.

Sedarlah wahai pembaca sekalian, fikirkanlah secara matang. Wajarkah seorang muslim boleh menyokong apa yang dibuat oleh Israel (Yahudi). Sudah terang-terangan sejak zaman Nabi lagi, Yahudi ini musuh Islam yang jati. Kenapa perlu disokong apa yang mereka lakukan pada umat Islam?? Renung-renungkanlah....

Info dari blog K-MPM :

Masjidil Al-Aqsa akan dirobohkan oleh mereka semata-mata untuk membina semula Haikal Sulaiman III atau kuil Sulaiman. Sebenarnya di situ dipercayai tertanam begitu banyak kitab-kitab sihir kuno Mesir yang dikatakan mampu untuk menyeru Dewa atau Nabi yang terakhir mereka yang nanti-nantikan untuk menjadi Raja dan pemimpin mereka, tentu anda tahu siapa  sudah pastilah Dajjal Al-Masih.


GR kata: Renung-renungkan supaya jangan kita menyesal suatu hari nanti....

No comments:

Artikel pelbagai