Tuesday, February 28, 2012

PANAS: ADA AMBIGA, ADA SEKS BEBAS!! #HH2 #Lynas



Pada hari Ahad lepas, Himpunan Hijau 2.0 yang dianjurkan oleh puak Pakatan Rakyat tidak mendapat sambutan seperti yang mereka inginkan. Hanya kurang 5,000 yang hadir. Tapi puak PR yang syok sendiri menyatakan seramai 15,000 yang hadir. Alahai janganlah main 'petik'...nak MENIPU jer yer...Tak habis-habis mengatakan kilang Lynas adalah tempat proses nuklear. Untuk pengetahuan pembaca sekalin, Lynas adalah tempat memproses Rare Earth (Nadi bumi) dan kadar radiasi lebih rendah berbanding apa yang Si Fuziah Torron lemparkan fitnah.

Yang lebih menariknya, Si Ambiga pun turut serta dalam himpunan ini. Apa fungsi dia sebenarnya yer?? Rata-rata mereka yang hadir membuktikan berlaku percampuran lelaki dan perempuan. Itu yang beliau inginkan agaknya...

PAS sudah begitu liberal apabila tidak lagi sensitif bab dosa. Lihat bukti gambar di bawah dengan jelas berlaku percampuran wanita dan lelaki tanpa ada batasan. Dengan berpakaian yang seksi dan menjolok mata inilah bukti himpunan ini adalah Himpunan Dosa.











Patutlah ramai datang himpunan kerana ada ramai amoi seperti China-doll dalam video seks yang seksi dan lawa dan tidak akan dicaj khalwat seperti Ustaz PKR Badrul Amin dengan bini orang.

Begitu juga hukum agama turut dilanggar apabila jalan raya turut diganggu sehingga menyusahkan rakyat jelata. Jelas ia berdosa bukan mendapat pahala.

No comments:

Artikel pelbagai