Saturday, February 22, 2014

HINA NABI DI FACEBOOK, TAU PULAK TAKUT! TUTUP ACCOUNT BUKA YANG BARU! @dsjamilkhir @PDRMsia @Zahid_Hamidi


Bila dah buat salah kenalah berani tanggung betul tak? Tak kiralah kesalahan yang kita buat tu hanya suka-suka atau pun dalam keadaan tertekan. Yang penting bila jatuh hukum salah, kenalah tanggung apa akibatnya.

Tak kira siapa pemiliknya, jika benar berani ingin perjuangkan agama yang baru dia anuti kenapa perlu tutup account lama iaitu "Murtad di Pantai Timur".

Tutup yang lama, digantikan dengan yang baru. Kenapa takut dikenakan tindakan undang-undang ker? Pandai pula takut dengan balasan di dunia, balasan di akhirat tak takut ker??

Ini FB page yang baru budak nie buka - "Murtads In Kelantan" https://www.facebook.com/pages/Murtads-in-Kelantan-MIK/1405895249667626


Apa yang GR baca dalam page ini, ada yang mengatakan pemiliknya duduk di luar negara. GR yakin rakyat Malaysia mahukan tindakan yang tegas diambil pada mereka yang menghina Islam.

Tak kira kaum dan bangsa jangan pilih bulu...sebab kalau pilih bulu nanti ramai yang pijak kepala. Islam adalah agama yang suci bukannya senang lenang untuk dihina.

Walaupun kita menghadapi tekanan hidup sekali pun, bukan cara dengan MURTAD dan menghina Islam dan Allah Yang Maha Esa. Fikir-fikirkanlah....


GR kata: Ketika masalah datang, Allah S.W.T tidak meminta kita memikirkan jalan keluar sehingga penat, Allah S.W.T hanya meminta kita sabar dan solat mohon petunjuk dariNYA.

No comments:

Artikel pelbagai