Friday, October 25, 2013

#PRKsglimau: KEMPEN HARI PERTAMA PAS DAPAT SAMBUTAN KAW-KAW PUNYA! @NajibRazak @MuhyiddinYassin @MukhrizMahathir @Zahid_Hamidi


Ceramah Hari Pertama PAS tidak mendapat Sambutan, Kosong, Kosong, Kosoooong di Sg Limau..

Malam tadi adalah malam ceramah sulong PAS. Penuh harapan PAS untuk memulakan momentum malam tadi, tetapi hakikat kosong tiada sambutan.

Ini kerana PDM Ulu Sedaka adalah merupakan kubu kuat parti itu. Malah mengikut rekod PRU-13, BN tewas kepada calon PAS dengan majoriti 245 undi.

Tapi persoalannya, mengapa program tersebut GAGAL mendapat sambutan?

Nampak sangat calon yang diketengahkan tidak dikenali oleh penduduk tempatan, walaupun PAS mendakwa calon mereka dikenali ramai.

Kesimpulannya BN masih mempunyai peluang untuk merampas kerusi DUN Sungai Limau.

Ini kerana pada PRU-13 faktor Ustaz Azizan begitu kuat mempengaruhi pengundi di kawasan tersebut.

Namun calon pada kali ini bukan dari kumpulan ulama, tambahan pula semasa hayatnya kelompok Endorgan dan Liberal PAS telah menjadikan Ustaz Azizan antara musuh yang WAJIB ditumbangkan oleh mereka sendiri.


GR kata: Calon PAS langsung tak ada aura Ust Azizan. PAS tak ada nyawa dah.

2 comments:

Anonymous said...

Itu pun parti ni nak menyombong lagi...mmg xsdr diri!

Anonymous said...

Pas terdiri dari orang orang yang sombong dan bodoh.Meraka taksub dan tak pandai berfikir secara waras. Orang UMNO dijadikan musuh manakala kafirun DAP dan PKR yangnpemimponnya banyak bergelumang dgn dosa dijadikan sahabst baik mereka.Cuba lah muhasabah diri dan fikir dgn rasional dan berdiri dibumi nyata.Pilihlah orang orang yg betul betul ikhlas membantu dan bukan munafik yg mementingkan agenda peribadi..MASYAALLAH..

Artikel pelbagai