Monday, October 28, 2013

MOHON SEBARKAN! FACEBOOK PEMBUNUH PEGAWAI AMBANK DIKESAN! @PDRMsia @KBAB51 @Zahid_Hamidi


Susulan kes pembunuhan pegawai operasi AmBank tempoh hari, pembunuh yang dikenali sebagai Ardi Hamza masih bebas dan dipercayai masih di negara Malaysia.

Facebook Ardi Hamza dengan akaun Ardi Ode Putra Katela dikesan dan jika dilihat dari kandungan Facebook suspek ini, ternyata lelaki ini berasal dari Indonesia dan rakan Facebook yang mencecah lebih 4,000 majoriti daripada negara jiran.

Gambar-gambar pembunuh pegawai AmBank ini kebanyakkan status Facebook suspek memang berasaskan negara asalnya, Indonesia dan status terakhir di Facebook suspek pada 21 Oktober 2013.



Kepada pembaca sekalian, marilah kita bantu pihak Polis sehingga tertangkapnya manusia yang tak berhati perut ni. Pada mereka yang cuba ingin mempolitikkan kes pembunuhan ini, hentikanlah sebab korang semua tak ada otak.

Inilah masanya gunakan Akta PCA terhadap penjenayah yang buta warna ni. Dan jangan cuba untuk mencabar pihak Polis. GR yakin Polis pasti dapat menangkap binatang ni. Tahniah GR ucapkan pada KDN kerana dengan serta merta MENAMATKAN LESEN syarikat security yang sebagai majikan kepada pembunuh.


GR kata: Mari kita cari sampai lubang cacing, jangan takut kalau terjumpa. Heret terus ke balai polis berdekatan.

4 comments:

Anonymous said...

Serah kp PDRM utk tndakan n kita orang awam bantu dgn jdi mata n telinga sterusnya brdoalah kpd Allah agar kes ini dpt diselesai.Kpd ahli politik yg cuba nak jdi hero dgn nak tolong sipenjenayah , sila hentikan.

raismazzadam said...

Syabas GR...di atas maklumat yg di berikan....tidak spt blog-blog SAMPAH...TAK TAHU MAKLUMAT TP MENULIS MCM TAHU SEGALANYA DAN SUKA CARI SALAH ORANG....

PDRM pasti akan dpt tangkap SI SIALAN ini....ARDI LU PASTI MAMPUSSSSSSS....

Anonymous said...

ini bukan isu politik, sama-sama kita bantu pihak berwajib. Kita serahkan perkara ini kepada pihakberkuasa berkenaan.

Anonymous said...

Mana ada KDN tamat kan lesen? Surat tunjuk sebagai jer yg kluar, sykt masih operasi mcm xder apa terjadi

Artikel pelbagai