Wednesday, September 18, 2013

PEMILIHAN UMNO: SOKONG 100% @ustazfathulbari KP ARAU DAN EXCO PEMUDA UMNO MALAYSIA! @Khairykj @NajibRazak


Musim pemilihan UMNO sudah mula dirasai dan akan tiba kemuncaknya. Pemilihan kali ini juga merupakan cara baru yang diamalkan oleh UMNO. Tidak lagi seperti yang lepas-lepas, kali ini suara akar umbi diambil kira dalam menentukan pucuk pimpinan parti keramat ini.

Transformasi yang dilakukan seharusnya diambil kira. Sejak kebelakangan ini UMNO dilihat jarang menghasilkan pemimpin yang bijak sana dalam hal ehwal dan hukum hakam agama. Program agama Islam juga harus diperbanyakkan serasi dengan jiwa orang muda.

Oleh itu, GR menyokong Ustaz Fathul Bari diberikan mandat untuk menjadi KP Arau sekali gus ke Exco Pemuda UMNO Malaysia. Biro Agama Pemuda UMNO harus dimantapkan demi melahirkan anak muda celik dalam ilmu agama. Ilmu agama Islam perlulah dipelajari dari mereka yang mempunyai ilmu yang tinggi berlandaskan perintah Allah dan juga sunnah Rasulullah S.A.W seperti yang termaktub dalam Al Quran.


GR kata: Buatlah pilihan bijak demi masa depan agama, bangsa dan negara.

2 comments:

Anonymous said...

SYUKUR ALHAMDULILLAH dgn. pencalonan pejuang Islam/Melayu yg. BERANI ini, Dr. Fathul Bari! Asal BUKAN satu lagi Melayu/Islam LIBERAL, yg. dah cukup MEROSAKKAN perjuangan amat BERANI Islam/Melayu, terutamanya lawan MUSUH-MUSUH Islam/Melayu dari puak Satanisme Kristian Zionis DAPSYAITAN/PKR!

Golongan Melayu/Islam LIBERAL, yg. pikiaq mereka tu 'intelektual' (pala-hotak mereka - kalau makan SAMBAL BELACAN KAMPUNG aku, pasti TUMBANG 'intelektual mereka!) dah cukup MEROSAKKAN perjuangan amat BERANI Islam/Melayu, terutamanya lawan MUSUH-MUSUH Islam/Melayu dari puak Satanisme Kristian Zionis DAPSYAITAN/PKR!

Skrg. makin galak si PENGKHIANAT Islam/Melayu LIBERAL dlm. UMNO, nak menguasai UMNO! Golongan LIBERAL Islam/Melayu memang PENJAHANAM agama, bangsa dan negara. Kerana mereka sudah TAKSUB dgn "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si Barat-Zionis! Kononnya falsafah dan undang-undang Barat-Zionis yang 'terbaik' (pala hotak si KAPIR SATANIS Barat-Zionis PENIPU ini!), di mana wang, kebebasan seks termasuk homoseksual/pelacuran/pornografi/kehamilan luar nikah (termasuk kanak-kanak), dadah, alkohol dan perjudian – yg. akan terus MENJAHANAMKan akhlak dan akidah umat Islam/Melayu! Bakal kita jadi Bumiputera Islam MEREMPAT Palestin/Singapura!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

JKKK Kota Sarang Semut said...

salam tuan..tolong linkkan blog saya..tq

http://jkkk-kotasarangsemut.blogspot.com/

Artikel pelbagai