Tuesday, September 17, 2013

CINABENG INI PATUT TANAM DALAM LONGKANG, BUKANNYA DIBERI PENGHORMATAN 'BODOH'! @cmlimguaneng @NajibRazak @Zahid_Hamidi


Kenapa kita perlu angkat seorang manusia yang menjadi musuh negara sebagai pejuang kemerdekaan negara? Kenapa kita perlu sanjung manusia seperti CINABENG ini? Kenapa kita perlu lakukan suatu yang diluar jangkaan demi kerja kotornya dahulu? Kenapa dan mengapa?

Adakah rakyat Malaysia lupa dengan apa yang puak Komunis buat pada negara kita? Adakah rakyat Malaysia lupa dengan seksaan kejam dan keji puak komunis buat terhadap keluarga kita? Adakah keluarga kita, nenek moyang kita dilayan begitu baik di zaman pemerintahan komunis dahulu? Masih ingatkah dengan serangan di Bkt Kepong yang menjadi sejarah negara. Bagaimana pejuang negara ketika itu berhempas pulas berjuang demi mempertahankan negara.

Manusia seperti ini kita nak sanjung sebagai 'Wira Negara'. Kalau dah nama pun Komunis, perangai diaorang ini memang serupa ANJING LIAR yang tidak berperikemanusiaan. Agenda jahat mereka ada juga orang Melayu yang sanggup mengadaikan maruah bangsa mereka demi ingin mendapatkan nilai harga yang tak patut kita perhambakan.

PETALING JAYA: Kerajaan tidak akan membenarkan mana-mana kumpulan untuk mengiktiraf Chin Peng sebagai pejuang kemerdekaan, kata Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi.
Ketua komunis yang meninggal dunia pada Isnin sepatutnya kekal dianggap sebagai seorang ketua pengganas.


"Dia mungkin mati, tetapi keganasan yang dilakukannya terhadap tentera, polis dan orang awam semasa Darurat tidak akan dilupakan.


"Kerana dia, ramai tentera dan polis terbunuh, isteri-isteri mangsa jadi janda dan anak-anak jadi yatim piatu," katanya ketika dihubungi di Melbourne.


Veteran Umno Tan Sri Sanusi Junid berkata adalah ironik Chin Peng meninggal dunia pada sambutan Hari Malaysia ke-50.


"Perjuangannya ke atas penjajah British bukan untuk menuntut kemerdekaan tetapi lebih kepada perjuangan menentang kapitalisme dengan harapan mewujudkan penjajahan baru," katanya.


Sanusi berharap ahli sejarah akan menulis versi yang betul mengenai apa sebenarnya yang berlaku dari awal pemberontakan.


Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Hishamuddin Tun Hussein turut bertegas bahawa mayat Chin Peng tidak akan dibenarkan dibawa pulang ke negara ini. Beliau berkata Chin Peng merupakan seorang pengkhianat yang menjejaskan kedaulatan negara.


"Kematiannya tidak akan pernah dianggap sebagai satu kerugian berikutan pengkhianatan dan keganasan yang dilakukannya pada suatu ketika dulu.


"Dia dan pengganas PKM telah melakukan kekejaman, membunuh ribuan tentera, anggota keselamatan dan orang awam," katanya.


Hishamuddin berkata, ketika beliau memegang jawatan sebagai Menteri Dalam Negeri, beliau tidak bersetuju dengan permintaan Chin Peng untuk kembali ke Malaysia di saat dia jatuh sakit.


Timbalan Menteri Dalam Negeri, Datuk Dr Wan Junaidi Tunaku Jaafar berkata Chin Peng tidak pernah dikurniakan kerakyatan Malaysia di bawah perjanjian Kemerdekaan 1957.


"Dia patut dikebumikan di tempat dia meninggal," katanya ketika dihubungi di Bangkok, Thailand.

GR bersetuju dengan tindakan Kerajaan yang bertegas agar musuh negara ini tidak diangkat sebagai wira negara. Chin Peng tetap musuh negara dan dia bukanlah rakyat Malaysia. Mereka yang tak ada otak dan buta sejarah yang sanggup menaikkan nama Chin Peng sebab diaorang ni Chin Peng Zi.


GR kata: Orang macam Chin Peng dah mati, jadi bangkai pun tak der sape nak layan. Hakkktuihhhh!!

4 comments:

Anonymous said...

Betul to GR!

Tengok EVANGELIS Star bukan main galak melapurkan pasal PENGGANAS KOMUNIS chin peng ini - berhari-hari dah! Itulah bila si BAHLUL-BAHLUL pi sokong parti SAMPAH DAPSYAITAN/PKR yg. patut digelar "parti SAMPAH utk. GANGSTERS/PENGGANAS"! Sebab itu, JANGAN bagi peluang lansung pd. DAPBANGKAI/PKR MEMERINTAH Tanah Melayu ini - kerana penjenayah/pengganas akan BERKUASA, termasuk si PENGGANAS KOMUNIS CINA mcm. chin peng-HARAM-JADAH!

Memang puak pembela ANJING PENGGANAS KOMUNIS CINA chin peng juga patut digelar ANJING-ANJING/BABI-BABI PENGGANAS, yg. harus BERAMBUS SELAMANYA dr. Tanah Melayu ini!

Bila darah yg. mengalir adalah kebanyakan dari umat Islam/Melayu, termasuk tentera/polis/orang kampung dari umat Islam/Melayu, akibat dibunuh kejam PENGGANAS KOMUNIS CINA, jgn. harap ANJING-ANJING PENYOKONG PENGGANAS ini akan simpati, tetapi BERSORAK pula mengagungkan PENGGANAS KOMUNIS CINA DAJAL ini! Semacam mereka BERSORAK bila polis/tentera yg. majoritinya Islam/Melayu kita dibunuh amat kejam di Lahad Datu tak lama dulu!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.


Anonymous said...

Aku sokong ketegasan PM Najib dn Zahid wpun abu di bangkai Chin Peng Laknatullah ini pun jgn sama sekali di bawak balik.

Awasi pintu2 masuk Thailand Malaysia utk elak seludup bangkai Chin Peng.

Anonymous said...

Flush je dalam toilet bowl, itu yg selayaknya.

Unknown said...

BUKAN TANAM DALAM LONGKANG .TAPI DALAM LUBANG TAIK,SEPERTI YANG DILAKUKAN KEATAS BANGKAI AIDIT KEPALA PARTI KOMUNIS INDONESIA.

Artikel pelbagai