Thursday, March 14, 2013

UPDATE #lahaddatu: FOTO PENGGANAS MATI DIBUNUH SELEPAS SERANG HENDAP ATM DAN POLIS!



Untuk pengetahuan semua pemimpin dan pencacai Pakatan Haprak, ini barulah orang MATI KATAK macam pengganas Sulu Kiram nie. Bukan macam yang dipetik oleh Tian Chua, anggota keselamatan yang terkorban berjuang mempertahankan negara itu sandiwara semata-mata dan mati katak. Otak ada tapi tak tau lah letak kat mana.

Lihat gambar di atas, inilah sandiwara pengganas Kiram yang hanya mempelajari 'ilmunya' dengan Anwar Ibrahim. Yer...merek ini semuanya Islam tapi Islam mengajar kita untuk bermusuhan sesama Islam tak? Berbunuh sesama sendiri, ada tak?

Inilah percaturan Anwar Ibrahim yang MAKAN TUAN balik sebab Anwar ke puak Sulu dia menjadi HERO berjanji sana sini mengatakan jika Pakatan Haprak menang PRU13, Sabah akan menjadi hak milik 'Kesultanan Sulu' dan juga kuasa autonominya.

Inilah kuasa Allah SWT Yang Maha Kuasa tiada siapa boleh melawannya. Allah masih sayangkan Malaysia dan juga rakyat bersyukur dengan limpah kurniaNya yang diberikan memberi seribu barokah pada kita semua. GR CABAR Anwar jika ANAK JANTAN bermainlah dengan secara GENTLEMEN, bukannya dengan cara yang kotor.

LAHAD DATU: Pasukan keselamatan yakin ketua kumpulan militan yang menceroboh Lahad Datu, Azzimudie Kiram masih berada dengan kumpulan itu yang kini berkubu di Kampung Tanjung Batu, 130 kilometer dari bandar Lahad Datu.

Pesuruhjaya Polis Sabah Datuk Hamza Taib yakin Azzimudie tidak pernah keluar dari kawasan berkenaan sejak pencerobohan pada 12 Februari lepas.

"Sebagai ketua dia tidak akan lari. Kami masih yakin dia bersama kumpulan itu," katanya pada sidang akhbar bersama Panglima Satu Divisyen Infantri Tentera Darat Mej Jen Datuk Ahmad Zaki Mokhtar di markas operasi Felda Sahabat 16, dekat sini, Rabu.


GR kata: Tian Chua faham tak makna mati katak??

No comments:

Artikel pelbagai