Thursday, March 14, 2013

HAHAHA...PENGECUT RUPANYA TIAN CHUA NIE!!

Hahahahahaha...kita gelak guling-guling dulu ye sebab Pakatan Haprak buat lawak bodoh pagi. Bukan apa, Tian Chua sebelum lantang bersuara seolah-olah Malaysia ini tiada undang-undang.

Kenyataan menghina anggota keselamatan yang bertungkus lumus mempertahankan negara dari dirobek oleh puak musuh adalah suatu tindakan yang sangat melampau. Tindakan Tian Chua yang TAK GUNA OTAK ini bukan saja mengecewakan ahli keluarga yang terkorban dan insiden di Lahad Datu tapi seluruh rakyat Malaysia TIDAK bersetuju bahawa ini semua bukan sandiwara. Ini adalah isu keselamatan dan pertahanan negara, rakyat semua perlu bersatu padu.

Pagi ini di mahkamah bila beliau 'dihampiri' oleh anggota Polis, KENAPA CUBA NAK LARIKAN DIRI?? Janganlah nak buat sandiwara sinetron pagi-pagi ni pulakkan. GR diberitahu oleh sumber dalaman PKR, pihak Polis cuma mahu membawa Tian Chua ke pejabat Polis dibangunan yang sama dan selepas itu mengiringinya ke bilik perbicaraan. Itu adalah prosedur biasa di mahkamah, takkan itu pun Tian Chua takut?

Inilah dia, Berani kerana Benar...Takut kerana SALAH. Pandai buat pandailah tanggung yer Tian Chua. Keluar rumah tu pun hati-hatilah yer...ramai mata memerhati dan GR pun tunggu masa jerk. Dapat reward siapa tak nakkan. Anwar biasa buat camtukan?? Hi hi hi...



GR kata: Poyo jek mamat Cina selekeh ni...Busuk punya orang!!


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Dracula said...

Mamat Tian Chua musibat ni mmg tk layak jd rakyat Malaysia!!!
Dia ni patut dilucutkan kerakyatan sj!!! Manusia bangkai mcm Tian Chua ni tk blh dibiarkan terus berada di bumi Malaysia. Dia dan konco2nya spt Anwar Al-Juburi, Lim Guan Eng, Ambiga, Karpal Singh, Hj. Hadi, Nik Aziz dan Azmin ni sepatutnya ditangkap dan diliwat oleh Anwar secara berkali-kali! Baru ada akai!

Artikel pelbagai