Tuesday, March 12, 2013

TIAN CHUA BANGSAT, DASAR PENGECUT! SAMANLAH, TAK HERAN!


Apa lagi Ahli Parlimen Batu nie, sudahlah tak buat kerja yang dipertanggungjawabkan oleh rakyatnya sendiri. Yang dia tau dari dulu sampai sekarang KONDEM  saja, malahan sengaja menimbulkan provokasi yang melampau supaya rakyat benci pada Kerajaan.

Sehingga hari ini beratus laporan Polis telah dibuat terhadap kata-kata biadap si BANGSAT nie. Dan masih tidak memberikan sebarang komen mahu pun permohonan maaf secara terbuka kepada anggota keselamatan yang berjuang mempertahankan negara. Manusia seperti beliau tidak boleh dipanggil pemimpin sebab cakap tak guna otak.

Isu Pertahanan Negara tidak boleh diambil ringan apatah lagi ingin menjadikannya sandiwara politik. Apakah kita tak ada otak ker pihak Kerajaan sengaja untuk mempertaruhkan nyawa rakyat demi kepentingan peribadi masing-masing? Sememangnya mereka ini pakatan pembangkang yang paling BUSUK perangainya dalam dunia.


Dalam pada itu, pandai pula Tian Chua ini memberikan amaran kepada blogger Pro Kerajaan yang kononnya memfitnah dirinya. Inilah manusia paling BANGANG, dah cakap tak nak mengaku. Biasalah pakatan haprak kan :

KUALA LUMPUR 7 Mac – Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Tian Chua memberi amaran kepada blogger pro kerajaan agar berhenti menyiarkan berita mengenai kenyataan yang dilemparkan yang dilihat menghina anggota keselamatan.

Tian Chua mendakwa, blogger UMNO yang menyiarkan berita tersebut telah memfitnah dirinya ketika berucap di Puchong dengan menyifatkan pengorbanan anggota keselamatan dengan ayat ‘Komando Mati Katak’.

GR cabar pada Tian Chua dan Anwar Ibrahim, kalau korang ANAK JANTAN pergilah ke Lahad Datu demi mempertahankan negara. Jangan duk sibuk melalak atas pentas ceramah saja pandai. Bercakap dengan nada suara 'garang' tapi hakikat sebenarnya PENGECUT. Kalau mahu dilabel sebagai pemimpin yang berwibawa, buang ke tepi ediologi politik demi keselamatan negara dan rakyat.



Tian Chua, jangan cakap tak serupa bikin. Sebelum ini takut dan terus buat laporan Polis dengan kebangkitan rakyat yang marah dengan anda. Sekarang salahkan akhbar Sinar Harian (klik sini) pula, bukankah akhbar ini yang Anwar sanjung kerana melaporkan berita yang BENAR. Akhbar di Malaysia bukannya PENIPU macam akhbar pakatan haprak tau. Hi hi hi....

Siap sedialah ye wahai Tian Chua, nak kena pelempang ke tumbuk terajang ker dari rakyat Malaysia kerana itu nasib yang anda minta. Terima sajalah pembalasan dengan hati terbuka yer. Apa perasaan anda wahai Tian Chua, jika keluarga anda ditimpa bencana tapi anda DIHINA seperti yang anda cakap? Fikir guna otak, jangan guna bontot macam Anwar Ibrahim.




GR kata: Hari-hari nampak Tian Chua keluar masuk dari lokasi dia, tunggu masa jer!!

No comments:

Artikel pelbagai