Friday, March 22, 2013

HOT: RAHSIA BESAR NAJIB RAZAK AKAN DIBONGKARKAN OLEH ARTIS INI?


Apa sebenarnya yang berlaku? Setiap hari ada saja pihak yang cuba untuk tampil bahawa mereka tahu 'rahsia peribadi' Perdana Menteri yang kita sayangi iaitu YAB DS Najib Razak.

Tidak cukup dengan tomahan dan cacian yang beliau terima dari puak pakatan haprak, kali ini seorang artis dan pengacara popular pula berani tampil untuk mendedahkan sesuatu.

Peluang bertentang mata dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak baru-baru ini telah digunakan sebaik-baiknya oleh pelakon dan pengacara Jimmy Shanley membongkar rahsia peribadi pemimpin negara kita itu.

Ternyata pertemuan secara peribadi itu membuahkan hasil apabila Jimmy memberitahu yang tokoh negara itu terbuka untuk berkongsi dengannya mengenai kisah peribadi yang selama ini tidak pernah diketahui oleh orang ramai.

Jimmy berkata, dia berpeluang bertemu dengan Najib apabila diberi kepercayaan oleh pengendali saluran radio UFM bersama deejay Tyzo bagi menjayakan segmen ‘Bersama Perdana Menteri’.

Antara topik menarik yang dibualkan mereka untuk rakaman itu ialah gaji bulanan yang diperoleh Najib serta bagaimana beliau membelanjakan wangnya. Turut diselitkan bagaimana beliau menguruskan diri di rumah dan soal berpakaian.

Menurut Jimmy yang juga deejay stesen itu, temu bual santai tersebut akan disiarkan menerusi UFM pada Jumaat (esok) bermula pukul 7 pagi.

Siaran radio itu hanya boleh diikuti sekitar Lembah Kelang menerusi frekuensi 101.3 FM.


GR kata: Rakyat Malaysia sayang PM Najib Razak

No comments:

Artikel pelbagai